"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Facebook
Wikipedia
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board
  • Contents
  • Guide for Authors
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board
  • Contents
  • Guide for Authors
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Вестник "Аз-буки" Legal advice

Научните списания, издавани от „Аз-буки” – в ERIH PLUS

in Legal advice

 

Потвърждението за включването на осем от изданията на МОН в Европейския реферативен индекс идва
след продължила половин година проверка и оценка на тяхната научна стойност

Престижните научни списания, издавани от издателството на Министерство на образованието и науката – „Аз-буки”, са одобрени и вече са включени в Европейския реферативен индекс за хуманитарни и социални науки – ERIH PLUS.

Списанията са „Български език и литература“, „Педагогика”, „Стратегии на образователната и научната политика”, „Чуждоезиково обучение”, „История”, „Математика и информатика”, „Професионално образование”,„Философия”. Главни редактори на четири от изданията са преподавателите от Софийския университет „Св. Климент Охридски” проф. Емилия Василева, проф. Ирина Колева, проф. Димитър Веселинов и проф. Пламен Митев. Eкипите на останалите четири се водят от проф. Маргарита Георгиева – Шуменски университет „Еп. Константин Преславски“, проф. Сава Гроздев – БАН, доц. Тоня Георгиева – Аграрен университет – Пловдив, и доц. Георги Апостолов – Югозападен университет „Неофит Рилски”.

Цел на Европейския реферативен индекс ERIH PLUS за хуманитарни и социални науки е да направи видими висококачествени изследвания, чиито резултати са обявени в академични издания. Одобрението за седемте български списания идва след продължила близо половин година процедура на проверка. Оценявани са по различни критерии, сред които редакционна колегия с участието на известни български и чуждестанни учени, използване на система за анонимно рецензиране (peer review), задължителни резюмета на английски език за всички публикувани статии, наличие на онлайн версия.

Списанията се разпространяват не само в страната. Само зад граница научната периодика на МОН има над 470 абонамента и достигат до Америка, Европа, Азия и Австралия.

Изданията, някои от които са с над 70-годишна история, презентират и млади изследователи пред света на науката. Българските научни списания са и платформа за обмен на опит и добри практики сред образователни експерти от България и техни колеги от цял свят.

Научната периодика на „Аз-буки”, се реферира, индексира и листва също от:

– SCOPUS

– The Philosopher’s Index

– SOCIOLOGICAL ABSTRACTS

– SOCIAL SERVICES ABSTRACTS

– WORLDWIDE POLITICAL SCIENCE ABSTRACTS

– PAIS INTERNATIONAL AND LINGUISTIC AND LANGUAGE BEHAVIOR ABSTRACTS

– EBSCO

– ИНИОН – РАН

shareTweetshare
Previous article

Годишно съдържание на сп. „История“ 2012 г.

Next article

Сп. „Химия“, книжка 1/2013

Next article

Сп. „Химия“, книжка 1/2013

сп. „Педагогика“ , книжка 1, година LXXXV, 2013

сп. „Педагогика“ , книжка 2, година LXXXV, 2013

Последни публикации

  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2020, година XCII
  • Pedagogy, Number 8/2020, Volume 92
  • Pedagogy, Number 7s/2020, Volume 92 - special edition - Sports education on the balkans during a pandemic
  • Pedagogy, Number 7/2020, Volume 92
  • Pedagogy, Number 6/2020, Volume 92
  • Pedagogy, Number 5/2020, Volume 92
  • Pedagogy, Number 4/2020, Volume 92
  • Pedagogy, Number 3/2020, Volume 92
  • Pedagogy, Number 2/2020, Volume 92
  • Pedagogy, Number 1/2020, Volume 92
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
  • Pedagogy, Number 9/2019, Volume 91
  • Learning to Read for Social Purposes – Bulgarian and English Primary School
  • Christmas Luck Calendar – methodological transformation of authentic cultural models for educational objectives
  • Model of Pedagogical Environment with Anti-discrimination Component and Formation of Positive Attitudes towards People of Different Ethnic Background and Persons with Disabilities
  • Innovation in Segregated Education – is the Teacher Ready?
  • Design – an Innovative Projection of the Understanding of Communication in the Learning Process
  • The Sense of Belonging to the Homeland as an Aspect of the National Identity of the Pupils at Primary School
  • Working with Gifted Children in the Bulgarian Language and Literature Training at the Initial Stage of the Basic Educational Degree
  • Training of Future Teachers of Natural Sciences in Pedagogical Universities of Ukraine: Realities and Prospects
  • Pedagogy, Number 8/2019, Volume 91
  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board
  • Contents
  • Guide for Authors
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US