"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2016 Брой 17, 2016

Климатичните бежанци

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
28-04-2016
in Брой 17, 2016
A A

Той откри в Брюксел изложбата „Силата на гражданското общество: съдбата на евреите в България, 1940 – 1944 г.“, разказваща за героизма на българския народ, спасил своите сънародници от изтребление. Споразумението с Турция от март драстично намалява бежанския поток и допринася за това през последните месеци той да заобикаля страната ни, заяви евродепутатът. Какво предстои оттук нататък? Пред Европейския съюз стои задачата да инвестира и в Сирия, не само в Турция. Това ще намали мотивацията за мигриране. Неслучайно първите отпуснати средства от ЕС са предназначени за болници и училища, както и за развлекателни центрове, за да се създадат малко по-поносими условия за живот в бежанските центрове. Но никой не бива да смята, че кризата няма да възникне отново и с по-голяма острота, категоричен е евродепутатът. Дори в разгара на гражданската война в Сирия бежанците от тази страна са не повече от 40%. Другите са от Афганистан, Африка. Така възниква въпросът, че дори да се прекрати гражданската война, това няма да спре миграцията. Хората търсят по-сносен живот. Идват от места с неблагоприятен климат, а държавите са слаби или почти липсват такива. На много места в Африка няма здравеопазване, няма вода, няма храна. В някои държави заразените със СПИН са 28% от населението. Затова пред европейските политици стои въпросът как да се ограничи потокът от т. нар. климатични бежанци, които желаят да дойдат на Стария континент, и как да се преодоляват подобни хуманитарни кризи.

Четете повече в бр. 17, 28 април – 4 май 2016 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Българистиката е ключ към историята на старославянския език Неврокомпютърът се задвижва с мисъл Пътят на златото на траките Българският код

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Международни

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Училището с щъркелите

Next article

Да си учител, не е демоде

Next article
Да си учител, не е демоде

Да си учител, не е демоде

Силна изява в Ню Йорк

Силна изява в Ню Йорк

Как да не спечелим от тотото?

Как да не спечелим от тотото?

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"