"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editions
Main Page Новини Новини 2018 Брой 5, 2018

Добрият учител представя света като динамичен и незавършен

v.genkov@azbuki.bg by v.genkov@azbuki.bg
01-02-2018
in Брой 5, 2018
A A

Според директорката на Центъра за следдипломна квалификация и образователни инициативи към Факултета по славянски филологии на Софийския университет добре подготвеният учител в съвременната реалност трябва да се въздържа да се намесва непрекъснато и навсякъде, да дава правилни отговори, вместо да задава „open-ended“ въпроси, да прави нещата вместо учениците си. „Жил Дельоз беше написал, че не научаваме нищо от учителите, които ни казват: „Прави като мен“, а от онези, които ни призовават: „Прави заедно с мен.“ Споделяйки тази позиция, подчертавам и умението на добрия учител да представя на учениците си света като динамичен и незавършен, очакващ те да го направят по свой начин – така, както по свой начин го е правило всяко предишно поколение“, коментира проф. Дамянова.
По думите й ролята на технологиите в образованието, за които се говори толкова в последно време, е да освободят преподавателя от информационни функции, за да може той по-пълноценно да се посвети на специфичните си роли, свързани с диалогичното общуване.

Четете повече в бр. 5, 1 – 7 февруари 2018 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Визитката на българската икономика са инженерите Интернетът в България тръгва от зала 207 Преподавателят е този, който разкрива таланта на детето Хомеопатичните средства са плацебо

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Интервю

Последвайте ни в социалните мрежи

shareTweet
Previous article

Bulgarian Language and Literature, issue 1/2018, Volume 60

Next article

Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2018, Volume 26

Next article

Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2018, Volume 26

Pedagogy, Number 1/2018, Volume 90

Foreign Language Teaching, Number 1/2018, Volume 45

Последни публикации

  • Pedagogy, Number 9s/2025, Volume 97
  • Pedagogy, Number 9/2025, Volume 97
  • Pedagogy, Number 8/2025, Volume 97
  • Pedagogy, Number 7/2025, Volume 97
  • Pedagogy, Number 6/2025, Volume 97
  • Pedagogy, Number 5/2025, Volume 97
  • Pedagogy, Number 4s/2025, Volume 97
  • Pedagogy, Number 4/2025, Volume 97
  • Pedagogy, Number 3/2025, Volume 97
  • Pedagogy, Number 2/2025, Volume 97
  • Pedagogy, Number 1/2025, Volume 97
  • Pedagogy, Number 1s/2025, Volume 97
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"