"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2017 Брой 18, 2017

Прагматичната мечта на един учен

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
04-05-2017
in Брой 18, 2017
A A

Той отговаря за две самостоятелни звена на висшето училище – Факултета и Колежа в Сливен. „Предимството на подобно административно структуриране е, че обучаваме всички видове образователно-квалификационни степени: професионален бакалавър – учи се 3 години, бакалавър – обучението е 4-годишно, магистър – 2 или 2,5 години в зависимост от специалността, и накрая научно-образователна степен доктор. Определението уникално може да отнесем към Инженерно-педагогическия център“, казва проф. Карапетров. Той е категоричен, че това е единственото място у нас, където се изучава инженерна педагогика. „Мога да го определя като обучение, заложено в ценностната система на образованието, давано във Факултета. Студентите ни учат по учебен план за инженери, който е един за всички бъдещи инженери в ТУ – София. Но паралелно с това изучават и много педагогически дисциплини. Придобиват и квалификация учител, за да могат да преподават в професионални гимназии. Получават диплома, в която са вписани и педагогика, психология, социология, методика, реторика….“, казва зам-ректорът.
Той е автор на методика, утвърдена от Върховния административен съд, по която се изследват тежките ПТП у нас. „С решение на Академичния съвет развихме Център за разследване на пътни произшествия и за обучение на съответните експерти. Той е единствен по рода си в страната. Всички тежки катастрофи минават през специализиран екип, който работи по методика, разработена от научен колектив на Факултета и Колежа. Самият аз съм съдебен автотехнически експерт“, разказва проф. Карапетров.

 

Четете повече в бр. 18, 4 – 10 май 2017 г.

Your Image Description

Свързани статии:

От изкуствения интелект до о. Ливингстън Въвеждаме по-широка палитра от профили Грамотността е да вникваш под скритите послания За да станеш добър в професията, трябва да учиш при най-добрите

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Личности

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Педагогика, година LXXXIX, книжка 4, 2017

Next article

Професионално образование, година XIX, книжка 3, 2017

Next article

Професионално образование, година XIX, книжка 3, 2017

Chemistry, Number 3/2017, Volume 26

Вкусното е и красиво

Вкусното е и красиво

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"