"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2017 Брой 33, 2017

Необходим е център по училищна психология

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
17-08-2017
in Брой 33, 2017
A A

По думите му е необходимо МОН да създаде този методологичен център, който да подпомага и да контролира дейностите на психолозите в училище. „Този център ще подпомага колегите с конкретни методики, техники и начини за работа, които да бъдат стандартизирани за всички училища. Министерството трябва да зададе много строги стандарти за работата на училищния психолог. Освен това трябва да изисква по тези стандарти да бъдат обучавани и студентите, избрали тази професия“, казва Игов.
Според него у нас и сега продължава да има много малко подготвени училищни психолози. Няма и нито една специална магистърска програма по училищна психология. А студентите не получават реални умения за работа в училищна среда.
„Подходът трябва да е комплексен. И той трябва да започне с квалификацията и преквалификацията на училищните психолози. Още преди няколко години, когато бях съветник на министъра на образованието Йорданка Фандъкова, имахме идея да се създадат центрове по училищна психология във всеки областен град и там, където е необходимо. В тях да бъдат назначени двама или трима души, които да се специализират в различни сфери на психологията, да има и кариерни консултанти психолози. Ако се беше случило това, нямаше да има нужда във всяко училище да има квалифицирани психолози. Така с малко ресурс и малко кадри ще обхванем максимален брой деца“, коментира още Игов.

Четете повече в бр. 33, 17 – 23 август 2017 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Българската хуманитаристика е в Web of Science Default ThumbnailНеграмотността е загуба на обществено благосъстояние За 70% от децата страната ни е добро място да пораснеш 80% от българското участие в „Хоризонт 2020“ е в големи проекти

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags АКЦЕНТ на броя

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Професионално образование, година XIX, книжка 4, 2017

Next article

Стратегии на образователната и научната политика, година XXV, книжка 4, 2017

Next article

Стратегии на образователната и научната политика, година XXV, книжка 4, 2017

Foreign Language Teaching, Number 4/2017, Volume 44

сп. "История", книжка 4, година XXV, 2017

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"