"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2017 Брой 51-2, 2017

Творбите са по-важни от биографиите

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
21-12-2017
in Брой 51-2, 2017
A A

Тя споделя, че радостта от появата на много вестници в България след демократичните промени през 1989 г. скоро е била попарена. „Появата на много нови вестници изглеждаше добре за хората, които се занимавахме с художествена критика – мислехме, че се разкрива ново поле за изява. Оказа се илюзия, защото всички – и съществуващи, и новосъздадени издания, се хвърлиха в посока, която им се виждаше най-привлекателна – занимателни и любопитни текстове, информиращи за личния живот на артистите, куриозни случки и тем подобни, привличащи вниманието на читателя. Нещо, което се нарича жълта преса. Съжалявам този , който ще пише историята на българската музика от 2000-ата година насам. Един голям отрязък няма да има оценъчна регистрация. Защото единственото, което ще намери, са анонси, тук-таме представяне на артисти, но оценка почти няма да прочете. Да не говорим за концертния живот. Донякъде оперните премиери се отразяват, но за концертния живот, а това са стотици концерти, няма и следа… Отсъствието на професионална оценка на случилото се в концертната зала води до безкритичност, размиване на границите добро – лошо, хубаво – грозно. Като няма критика, внимателна, утвърждаваща или остра, изпълнителите започват да вярват, че всичко, което са направили, е прекрасно.”

 

Четете повече в бр. 51 – 52, 21 декември 2017 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Без инженерна интелигенция забравете за икономическо развитие Default ThumbnailРазличното училище Българи участват в изграждането на новия ускорител NICA Трябва всички училища да влязат в XXI век

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Интервю

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Годишно съдържание на сп. „Стратегии на образователната и научната политика“ 2017

Next article

Заедно дефинираме проекта на бъдещето

Next article
Всички срещу фалшивите новини

Заедно дефинираме проекта на бъдещето

Накъде през новия програмен период

Хиляди възможности за стаж

Училище на духовността и морала

Училище на духовността и морала

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"