"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2017 Брой 7, 2017

МОН с варианти за спасяване на Оперативната програма

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
16-02-2017
in Брой 7, 2017
A A

За това в МОН е получено предупредително писмо. Проверените проекти са 16. Комисията посочва, че няма да възстанови средствата, които България дава за изпълнението на проблемните проекти, защото са идентифицирани набор от нарушения при управлението на Оперативната програма „Наука и образование за интелигентен растеж“. Затова спира т.нар. междинни плащания. Те ще бъдат възстановени след отстраняване на нередностите, но с наказателна мярка – не на сто процента, сиреч с финансови корекции в наш минус.
Първоначално проектите по Оперативната програма се изпълняват с държавно финансиране. Впоследствие ЕК ни възстановява средствата. Затова не може да има забавени плащания по вече одобрени проекти и сключени договори. Студентите отличници и с постижения в науката могат да бъдат спокойни. Те ще си получат т.нар. евростипендии и награди. Проблемът идва впоследствие – ще си върнем ли вече вложените средства. Досега общо сключените договори по Оперативната програма са 116 на стойност 324 млн. лв.
Добрата новина е, че констатираните проблеми в европейския одит едва ли ще се разпрострат върху всички тези договори. Националният одит на системите за управление и контрол на Оперативната програма, извършен през първата половина на миналата година, показва, че до юни 2016 г. Програмата е вървяла без проблеми от гледна точка на евронормите.
„Забележките в новия одитен доклад не засягат договорените условия по изпълнение на Оперативната програма „Наука и образование за интелигентен растеж“. Брюксел няма претенции и по отношение на съдържанието и структурата на самата програма“, категоричен е министърът на образованието и науката проф. Николай Денков.

 

Четете повече в бр. 7, 16 – 22 февруари 2017 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Педагозите всяка година на квалификация Default ThumbnailПомощните училища стават центрове за специална образователна подкрепа – държавни или общински Default ThumbnailЕвропа с лице към иновациите Ключов ресурс на модерното здравеопазване

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Реформи

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Foreign Language Teaching, Number 1/2017, Volume 44

Next article

Изкуството да омайваш учениците

Next article
Изкуството да омайваш учениците

Изкуството да омайваш учениците

Гимназията с търсени специалности

Гимназията с търсени специалности

С „Амалипе“ работят 240 училища

С „Амалипе“ работят 240 училища

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"