"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2018 Брой 19, 2018

Идва ли ренесанс за научните изследвания

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
10-05-2018
in Брой 19, 2018
A A

Бележки и становища по него могат да бъдат изпращани до 4 юни т.г. включително.
Идеята на Стратегията е да се осигури висока квалификация и ефективно кариерно развитие на учените, основано на високо ниво на научните изследвания, на необходимостта от повишаване на жизнения стандарт и социалния статус на заети с научноизследователска дейност. За да се постигне това, от изключително значение са развитието, поддържането и ефективното използване на модерна научна инфраструктура, балансирана по тематични области и региони, както и осигуряването на достъп до европейска и международна научна инфраструктура. Основен фактор за развитие на науката е постоянният обмен на идеи и знания, който се осъществява посредством достъп до научна информация, отворен достъп до научни резултати, мобилност на учените, участие в научни форуми и трансгранично научно сътрудничество. Оперативният план съдържа дейности и инструменти за постигане на оперативните и специфичните цели на Стратегията, както и индикатори за изпълнение. Предвидени са механизми за мониторинг и оценка на изпълнението.
Националната стратегия за развитие на научните изследвания си поставя две основни задачи – подпомагане на системата за научни изследвания в Република България и превръщане на научния сектор в основен фактор за изграждане на икономика, базирана на знанието и иновационните дейности. Приоритетните дейности са фокусирани върху финансиране на научните изследвания и оценка на научните организации.

 

Четете повече в бр. 19, 10 – 16 май 2018 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Няма малки и големи открития Опасните багрила Откриха непознати минерали в метеорит На лов за насекоми във Виетнам

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Наука

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Предаване в български на чужди собствени имена с двойни гласни или съгласни

Next article

Най-високо признание за българска периодика

Next article

Най-високо признание за българска периодика

strat01

Научно-методически списания на Национално издателство "Аз-буки"

Chemistry, Number 3/2018, Volume 27

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"