"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 7, 2019

Младежите под 24 години с най-високи очаквания за заплата

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
14-02-2019
in Брой 7, 2019
A A

Най-големи са те при служителите на възраст под 24 години. Това е т.нар. поколение Z – завършващите образованието си в момента, които сега излизат на пазара на труда и очакват средно с около 9 % по-висока заплата от реалните възнаграждения в тази възрастова група.
Колкото повече се увеличава възрастта на кандидатите за работа, толкова по-близки до реалността са техните очаквания за заплащането на труда им. Даже с нарастването на възрастта по-често се забелязва, че се подценява потенциалната заплата за позиция, за която липсва предишен опит.
Paylab анализира 73 093 въпросника с очакванията за заплати във всички възрастови групи в 12 европейски държави. Резултатите показват, че като цяло, хората под 35 години най-често търсят информация за това какво е заплащането за позиции, за които нямат опит. Това се обяснява и с факта, че милениалите възприемат кариерата си като по-динамична в сравнение с предходните поколения и желаят да опитат различни работни позиции.
Според Таня Михайлова – зам.-министър на образованието и науката, положението у нас е същото: „За съжаление, понякога учениците очакват, че след като завършат XII клас, трябва веднага да започнат да получават най-високата заплата. Разчитаме на кариерното ориентиране, което да им помогне да разберат, че се започва с по-ниска стартова заплата. След това при показване на добри резултати се създават възможности за професионално израстване и увеличаване на възнаграждението.“

 

Четете повече в бр. 7, 14-20 февруари 2019 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Възможности за всяко дете Избери си професия Аз, бъдещият инженер Новото лице на климата*

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Ориентир

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Трябва да пишем правилно, затова говорим за това

Next article

Над 70% от завършилите дуално работят по специалността

Next article
Над 70% от завършилите дуално  работят по специалността

Над 70% от завършилите дуално работят по специалността

Направи едно добро

Направи едно добро

Да ти мине часът неусетно

Да ти мине часът неусетно

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"