"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 9, 2019

Смисълът на образованието е в разкриването на заложбите на младите

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
28-02-2019
in Брой 9, 2019
A A

Основателката на Театрален колеж „Любен Гройс“ разказва за първите си роли като дете, за дипломата по право и за трудния път към театралната академия. „Наложи се да извърша и една спекулация – припомня си тя. – Тогава не беше позволено да следваш второ висше образование, ако не си работил 3 години по първото. Но като кандидатствах във ВИТИЗ, не бях напълно завършила и затова си извадих дубликат на дипломата за средно образование. Както бе редът, оригиналът се пазеше в Софийския университет. Нито за миг не съм съжалила, че избрах този път.“ По-късно става асистент на проф. Филип Филипов, работи на сцената с Апостол Карамитев, Любомир Кабакчиев, Андрей Чапразов и Георги Георгиев-Гец. Започва да прави и прави постановки в театри. „Първата беше „Мой бедни Марат“ на Арбузов в Търговищкия театър. И досега това е мое любимо представление. Преработих цялата драматургия от своя гледна точка, но без да изменям идеята на автора. Досега имам 50 постановки“, казва проф. Баева.
Основава и Театрален колеж „Любен Гройс“ – първия частен театрален колеж у нас, който ръководи успешно и до днес. „Не го наричам бизнес, тъй като за мен образованието не е бизнес – разказва проф. Баева. – Но ми се наложи да се занимавам с непривични неща. Никога не съм подозирала, че ще се нагърбя с такава отговорност. В колежа направих различна програма за обучение, което беше голям риск. Самата аз не знаех, че съм готова на това. До ден-днешен не съм преставала да рискувам.“

Четете повече в бр. 9, 28 февруари – 6 март 2019 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Изложба в 200-годишна къща Default ThumbnailРаботилници за анимация и в класната стая Ревю с носии от XIX век Покажи своя талант

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Култура

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Български език и литература, книжка 1, година LXI, 2019

Next article

Цигара или наргиле – това не е алтернатива

Next article
Национална програма за десегрегация в образованието тръгва от май

Цигара или наргиле – това не е алтернатива

Евродепутати искат троен ръст на парите за „Еразъм”

Евродепутати искат троен ръст на парите за „Еразъм”

Когато целта е обща, идва и успехът

Когато целта е обща, идва и успехът

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"