"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 9, 2019

Покажи своя талант

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
28-02-2019
in Брой 9, 2019
A A

За Международната лятна изследователска програма в Масачузетския технологичен институт ще заминат Димитър Чакъров (МГ „Акад. Кирил Попов“ – Пловдив) и Антоан Георгиев (ПМПГ „Св. Климент Охридски“ – Монтана). Техни подгласници и резерви са Димо Чанев (СМГ) и Стефан Хаджистойков (СМГ).
В Института по математика и информатика при БАН се проведе финалното интервю на Ученическия институт по математика и информатика (УчИМИ) за определяне на двамата участници в Лятната школа. Те ще станат част от 80 изявени ученици от цял свят, които ще се съберат в Масачузетския технологичен институт. Там ще имат възможност да изследват проблем, да работят с изтъкнати учени и да изкарат петседмичен стаж.
За участие в надпреварата за престижната изследователска школа тази година бяха поканени 16 ученици, представили се отлично със своите проекти в Ученическата конференция на УчИМИ. На интервю се явиха 13 от тях, които представиха своята работа пред журито. „По този начин искаме да разкрием в максимална степен техните заложби, както и да ги научим да се справят с различни провокации – казва доц. Евгения Сендова, председател на журито. – Така се стремим да избегнем наизустени предварително изказвания, да ги научим да контактуват непринудено и да имат бърза реакция.“
Участниците в Международната лятна изследователска програма за ученици имат възможност да преживеят реален изследователски цикъл – от поставянето на даден проблем до представянето на получени резултати. Те четат най-актуалната литература в своята област, изготвят и изпълняват подробен изследователски план и представят проекта си в писмен и устен вид пред компетентна публика. Обучаващите се в RSI участват първо в седмица на интензивни STEM класове, където с тях работят изтъкнати преподаватели. „Сърцето“ на RSI е петседмичният изследователски стаж, където учениците изготвят своите индивидуални проекти под ръководството на ментори, които са опитни учени.

 

Четете повече в бр. 9, 28 февруари – 6 март 2019 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Защо бургаско момиче стяга куфари за Брюксел Тийноваторите – новата сила Когато се завърнеш в родното школо Ива Дойчинова: Личният почерк отличава добрия журналист

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Красив ум

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Български език и литература, книжка 1, година LXI, 2019

Next article

Цигара или наргиле – това не е алтернатива

Next article
Национална програма за десегрегация в образованието тръгва от май

Цигара или наргиле – това не е алтернатива

Евродепутати искат троен ръст на парите за „Еразъм”

Евродепутати искат троен ръст на парите за „Еразъм”

Когато целта е обща, идва и успехът

Когато целта е обща, идва и успехът

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"