"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 9, 2019

Не е реалистично всички зрелостници да стават студенти

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
28-02-2019
in Брой 9, 2019
A A

Ръководеното от него висше училище е класирано на второ място в 4 професионални направления в Рейтинговата система 2018-а. Това са „Филология“, „Теория и управление на образованието“, „Философия“ и „Религия и теология“. „Това са направленията, в които сме се справили най-добре през изтеклата година. Но не мисля, че и в много от останалите направления, независимо от класирането, сме по-слаби. Например „История“, „Науки за земята“, „Изобразително изкуство“, „Математика и информатика““, казва проф. Бонджолов.
По думите му повече студенти е трудно да има, не само във ВТУ, а и в останалите висши училища. „Според мен няма и защо да се стремим всички зрелостници да продължат да учат в университетите – не е реалистично, при това някои от завършващите просто нямат достатъчно знания и умения, за да продължат в следваща степен, а формалната страна на висшето образование е безсмислена. Така се губят усилията за качествено образование, размиват се и се принизяват критериите. Дуалното образование е една от възможностите младите хора да се реализират на пазара на труда, и то успешно. Само че и за там трябва да са подготвени“, смята ректорът на Великотърновския университет.

 

Четете повече в бр. 9, 28 февруари – 6 март 2019 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Национални програми развиват култура на творчеството, иновациите и сътрудничеството Познават ни като насочен към практиката университет Ивайло Златанов, началник на Регионалното управление на образованието – Благоевград: Квалификациите да следват дефицити, а не да са проформа Акад. Лъчезар Трайков, ректор на МУ – София, и председател на Съвета на ректорите: Дошъл е момент висшите ни училища да потърсят своето профилиране

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Интервю

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Български език и литература, книжка 1, година LXI, 2019

Next article

Цигара или наргиле – това не е алтернатива

Next article
Национална програма за десегрегация в образованието тръгва от май

Цигара или наргиле – това не е алтернатива

Евродепутати искат троен ръст на парите за „Еразъм”

Евродепутати искат троен ръст на парите за „Еразъм”

Когато целта е обща, идва и успехът

Когато целта е обща, идва и успехът

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"