"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2020 Брой 45, 2020

И „Тийноватор“ минава в онлайн среда

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
04-11-2020
in Брой 45, 2020
A A

Третата година от изпълнението на програмата „Тийноватор“ за насърчаване на стартъп културата сред българските ученици от X и XI клас ще започне дистанционно през ноември. За първи път тя е отворена за всички тийнейджъри от цялата страна, които могат да се запишат в нея онлайн.
В „Тийноватор“ гимназистите ще работят тясно с ментори – предприемачи от стартиращи и развити компании, и ще създават работещи компании. Те ще се научават да представят проекти пред инвеститори, да създават бизнес и маркетинг план, да работят ефективно в екип и да печелят. Стартъпите могат да са в различни сфери – за разрешаване на проблеми, свързани с климатичните промени, технологично обучение за деца, свързване на ученици и компании за намиране на стажове и др. В края на годината те се състезават пред жури от инвеститори, а отборът победител участва в международно състезание.
През първите две години Програмата се провеждаше предимно в училища в София, Варна и Враца, където менторите се срещаха с учениците и заедно работеха по развиването на идеите им. В нея участваха над 300 ученици от 15 училища под ръководството на 50 ментори. Бяха създадени над 20 стартъп компании, някои от които функционират успешно. Победители от миналата учебна година са създателите на обучителната програма по роботика EduBots, които получиха 10 000 евро инвестиция. А създателите на платформата за събития PartyMe преговарят за продажба на компанията.
„Тийноватор“ се реализира пилотно в България от учебната 2018/2019 г. Проектът е фокусиран върху стимулиране на креативното мислене на учениците и развиване на предприемаческите им умения. Ментори предприемачи помагат на тийнейджърите да открият страстта си и да я превърнат в печеливш стартъп проект. Методиката на обучение на „Тийноватор“ се базира на успешни практики от Станфордския университет.

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПо-добра защита за летовниците в ЕС „Галилео“ има 4 нови спътника Default ThumbnailЕвропа с лице към иновациите Строг контрол по външните граници

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Евроновини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Университет и гимназия работят заедно в Русе

Next article

Още 10 училища стават посланици на ЕП

Next article
1,9 млн. евро за 15 наши фирми за иновации

Още 10 училища стават посланици на ЕП

Иновативна България

Иновативна България

В ход е дигиталното обучение

Ръст на разходите за научни изследвания

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"