"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2021 Брой 11, 2021

Залогът е бъдещето

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
17-03-2021
in Брой 11, 2021
A A

Зина СОКОЛОВА

Бурното развитие на новите технологии в последните години оказва огромен натиск за реформи върху образователните системи. Непрекъснато се говори за необходимостта от дигитализация на учебния процес, за това, че много професии ще изчезнат, така че новите поколения ще трябва
да учат и да се квалифицират цял живот.
Това изисква максимална гъвкавост от страна на педагози и специалисти, за да могат подрас-
тващите да посрещнат предизвикателствата на XXI век. Затова е
важно проблемите да се решават един по един, като се започне с ранното детско развитие, равния достъп до образование, обхвата на учениците и приобщаващото образование. Мерките са насочени
към развитие на потенциала на всяко едно дете, към насищане на системата с добри педагогически и психологически практики и към създаване на модерна образователна инфраструктура.
Но дойде пандемията от COVID-19, която засегна целия свят и постави на истинско изпитание икономики, общества и в огромна степен образователните системи. Към проблемите, свързани с дигитализацията, методическите и педагогическите практики, икономическите неравенства и социалния статус, се прибавиха и нови – емоционални, психологически и организационни. На риск е поставено бъдещето на не едно и две поколения. Затварянето на училищата, а и на детските градини ще има тежки последици в бъдеще. Социалната изолация поставя на изпитание бъдещето на обществото, като цяло.
Образованието винаги е било приоритет. Но сега този приоритет е от жизненоважно значение, за да не позволим да се стигне до социална и образователна катастрофа
с непредвидими последици.

Your Image Description

Свързани статии:

Вестник "Аз-буки"Думата на младите Разминаваме се с най-едрия астероид Вестник "Аз-буки"Да си го кажем Вестник "Аз-буки"За четенето…

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Азбучни истини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

31 милиона лева за приобщаващо образование

Next article

Молекули с въглероден пръстен в Космоса

Next article
Молекули с въглероден пръстен в Космоса

Молекули с въглероден пръстен в Космоса

Първия „Рибен буквар“ показва БАН

Първия „Рибен буквар“ показва БАН

Бонобо – грижовните осиновители

Бонобо – грижовните осиновители

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"