"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2021 Брой 36, 2021

Смисъл винаги има

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
08-09-2021
in Брой 36, 2021
A A

Антоанета НАЙДЕНОВА

На прага сме на новата учебна година, която отново ще бъде изпълнена с различни предизвикателства – здравни, технически, организационни, психологически и не на последно място – морални.
МОН публикува актуализираните Насоки за обучение и действия в условията на извънредна епидемична обстановка в училищата. За да се знае предварително къде, кога и кои деца ще носят задължително маски, при какви условия ще се преминава към ротационен начин на обучение и кога ще се налага да преминат изцяло към дистанционно преподаване. От Министерството са категорични, че онлайн обучението ще се практикува само в краен случай. Защото анализите показват, че най-засегнатите от него са най-уязвимите деца, които и без това са във висок риск от отпадане. Става дума за близо една четвърт от записаните в предучилищното или училищното образование. Именно заради тях са сформирани 1335 екипа по Механизма за обхват, които ще започнат да обикалят по домовете им още от 16 септември.
По-важното е какво се случва с намерените и върнати в системата на образованието деца. Данните сочат, че през последните три години са върнати над 61 734 деца, но от тях 2665 са отпаднали отново, а други 25 299 са новоотпаднали и необхванати. Задържането и интегрирането им е трудно, но не е невъзможно. Още едно доказателство за това е ОУ „Васил Левски“ във Враца, където се прилагат всички възможни средства и методи – гражданско образование, религия, работа по много проекти, ранно кариерно ориентиране, поощряване на всеки успех…
И резултатите не закъсняват.
Защото всяко дете трябва да има достъп до качествено образование не само на теория, а и на практика. В това е смисълът и усилията си струват.

Your Image Description

Свързани статии:

Вестник "Аз-буки"Ако… Вестник "Аз-буки"Милост Вестник "Аз-буки"Награди „Св. Иван Рилски“ Вестник "Аз-буки"Работещи, а не лъскави

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Азбучни истини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Без маски в час за учениците до IV клас

Next article

Concept Of Present Practice In Choosing Of Optimal Number Of Tugs

Next article

Concept Of Present Practice In Choosing Of Optimal Number Of Tugs

S-101 Charts, Database Tables For S-101 Charts, Autonomous Vessel

Influence Of Hydro-Meteorological Elements On The Ship Manoeuvring In The City Port Of Split

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"