"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2021 Брой 37, 2021

Гледаме с надежда към бъдещето

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
15-09-2021
in Брой 37, 2021
A A

„След една от най-тежките години в своята история Европа гледа към бъдещето с нова надежда.“ Това каза в речта си за състоянието на ЕС председателят на ЕК Урсула фон дер Лайен.
Тя допълни, че 2022 г. ще бъде посветена на европейската младеж, която пожертва толкова много в условията на пандемия. Урсула фон дер Лайен отчете какво е свършено от Европейската комисия през изминалата година.
„От есента на 2020 г. пандемията ни удари отново с още по-голяма сила. В отговор на това Европейският съюз удвои усилията си, по-специално за осигуряване на ваксини за всички европейци, за укрепване на международното сътрудничество срещу пандемията и за извеждане на Европа от кризата, както и за възстановяване чрез NextGenerationEU“, каза Фон дер Лайен. Тя подчерта, че паралелно с това не е спряла и работата на ЕК по всички политически приоритети – от осъществяването на Европейския зелен пакт и Цифровото десетилетие на Европа до действията за безопасността, демокрацията и здравето на гражданите на Европа.
От декември 2020 г. до 25 август 2021 г. в ЕС са поставени 522,4 млн. дози ваксини, като над 250 млн. граждани на ЕС са напълно ваксинирани. Приета е нова стратегия на ЕС за горите, които допринасят значително за биологичното разнообразие и целите в областта на климата. ЕК прие и пакет от предложения, за да съобрази политиките на ЕС в областта на климата, енергетиката, земеползването, транспорта и данъчното облагане с поставените цели за намаляване на нетните емисии на парникови газове с най-малко 55 % до 2030 г. в сравнение с равнищата от 1990 г.
През изминалата година стартира и Конференцията за бъдещето на Европа, която дава думата на гражданите да изразят пряко вижданията си за развитието на ЕС.
След речта за състоянието на ЕС евродепутатите обсъдиха работата на ЕК и представиха своите виждания за посоката на развитие на ЕС.
Анализ на основните послания и значението им за България направиха в онлайн дискусия в Дома на Европа програмният директор на Центъра за либерални стратегии Даниел Смилов, председателят на „ПанЕвропа – България“ Гергана Паси и Мартин Владимиров – директор програма „Енергетика и климат“ в Центъра за изследване на демокрацията.

Your Image Description

Свързани статии:

Какво се случва с „Еразъм+“ ЕП иска нова стратегия за хора с увреждания Как започва учебната година по света Кои са предимствата ни в иновациите

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Евроновини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Европейска нощ на учените 2021

Next article

Звънецът би най-напред за първолаците

Next article
В ход е дигиталното обучение

Звънецът би най-напред за първолаците

Еволюция има, загадка е началото є

ПРИВЕТСТВИЕ на министъра на образованието и науката проф. Николай Денков по повод новата учебна 2021/2022 година

Защо „мекането“ е толкова заразно?

Див или свободен?

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"