"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 10, 2022

Отворена врата към пазара на труда

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
09-03-2022
in Брой 10, 2022
A A

Управляващият орган на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“
(2014 – 2020 г.) организира втори онлайн информационен ден по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ – „Подкрепа на уязвими групи за достъп до висше образование“, приоритетна ос 3 „Образователна среда за активно социално приобщаване“ на ОПНОИР. Основната цел е социалното интегриране на млади хора от уязвими групи чрез осигуряване на достъп до образование и обучение, включително висше, което им гарантира по-добра реализация на пазара на труда.
Информационният ден ще се проведе през платформата Zoom на 17.03.2022 г., четвъртък, от 10:00 часа. Необходима е и предварителна регистрация до 16 март чрез https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZUlfumqrT4tE9x4o6L1P1lY391XXkuubHtJ,
като информацията трябва да бъде попълнена на кирилица.
Дейностите, които получават подкрепа по обявената процедура, включват идентифициране и мотивиране на представителите на целевите групи за завършване на средно образование и продължаване на образованието във висше училище, включително работа с родителите на учениците от уязвимите групи; подкрепа за продължаване на образованието на лицата от целевите групи във висши училища чрез допълнителни обучения във втори гимназиален етап, за да се вземе успешно матурата и да се кандидатства във висше училище; опресняване на знанията и актуализация на компетентностите на младите хора със завършено средно образование, за да кандидатстват във ВУ; подкрепа за обучението на студенти от уязвими групи в първи курс; подкрепа за професионалното развитие на образователни медиатори/помощник на учителя със завършено средно образование.

Your Image Description

Свързани статии:

Когато кухнята е… лаборатория „Млади таланти“ очаква проекти Как ще се влиза в прогимназия и гимназия Удължават програмата „Европейски научни мрежи“

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Как ще се влиза в прогимназия и гимназия

Next article

Удължават програмата „Европейски научни мрежи“

Next article
В ход е дигиталното обучение

Удължават програмата „Европейски научни мрежи“

PARENTAL TRAINING SPECIFIED ON THE BASIS – CHILD'S AGE

TOWARDS CREATIVE PEDAGOGY: METHODOLOGY AND SOME PECULIARITIES OF EDUCATIONAL PRACTICES IN RUSSIA AND BULGARIA

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"