"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2022 Брой 2, 2022

Научни диалози

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
12-01-2022
in Брой 2, 2022
A A

Мрежата за наука и иновации на Обединеното кралство, Британският съвет и Международният научен център по изкуствен интелект на ЮНЕСКО (IRCAI) организират онлайн диалог за ролята на изкуствения интелект за справяне с климатичните предизвикателства.
Гост-лектор е доктор Ейдън О’Съливан – доцент по енергия и изкуствен интелект в Университетския колеж – Лондон. Към него ще се присъединят петима изключителни учени от Европа. На „кръглата маса“ ще се дискутират различни аспекти на климатичните предизвикателства – въглеродни емисии, замърсяване на въздуха, съхранение и анализ на данни за климатичните промени, подобряване оценката на риска и предупреждение. Организаторите са помислили и за възможността в края на дискусията слушателите да имат възможност да задават въпроси към участниците в нея.
„Тази кръгла маса е част от серия диалози, които организираме на тема различните приложения на изкуствения интелект в живота ни, с гост-учен от Великобритания и петима учени от 10 държави в Централна и Източна Европа, Турция и Балтийските страни. Целта е да покажем постиженията на Обединеното кралство и на страните от нашия регион в областта на науката и иновациите и да подпомогнем обмена на знания и добри практики. Събитието ще бъде предавано на живо към широка аудитория във Великобритания и в целия регион. Следващите събития са посветени на темите „ИИ и здраве“ (11 февруари) и „ИИ и образование“
(3 март)“, уточняват организаторите.
Учените от региона, които ще се включат в дискусията с д-р О’Съливан на 18 януари, са проф. Тодор Стоилов – ИИКТ – БАН, д-р Пал Года – Изследователски институт по икономика на селското стопанство, Унгария, д-р Ян Червени – Изследователски институт за глобални промени, Чехия, Марчин Гнат – Airly, Полша, проф. Гатис Базбаурес – Рижки технически университет, Латвия.

Участниците и слушателите трябва предварително да се регистрират на
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_uP-pZ-OBQi6V7EzdG85cVg

Your Image Description

Свързани статии:

Достъп на уязвими младежи до висше Избор на посоката Стипендии за бъдещи инженери Аграрният университет с ново иновационно звено

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Академична мрежа

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Избор на посоката

Next article

Стипендии за бъдещи инженери

Next article
В ход е дигиталното обучение

Стипендии за бъдещи инженери

Предприемачеството  е процес на създаване

Предприемачеството е процес на създаване

Предприемачеството  е процес на създаване

Откъдето идва хлябът

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"