"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 21, 2022

Още два университета към мрежата на УНСС

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
25-05-2022
in Брой 21, 2022
A A

Още два университета от Испания и Финландия се присъединяват към европейския университетски алианс ENGAGE.EU, създаден през 2020 г. от 7 висши училища в областта на икономиката и социалните науки с над 100 000 студенти, сред които е и българският Университет за национално и световно стопанство. Координатор на мрежата е Университетът на Манхайм, Германия. Останалите членове са Норвежкото бизнес училище – Берген, Норвегия; Университетът на Тилбург, Нидерландия; Икономическият университет – Виена, Австрия; Университетът LUISS Guido Carli в Рим, Италия; Университетът Тулуза 1 Капитол, Франция, и българският УНСС.
На 26 май УНСС е домакин на първата международна годишна конференция на ENGAGE.EU на тема „Ролята на университетите в зеления и цифровия преход“. Специален гост на събитието е българският еврокомисар Мария Габриел, която ще участва в официалната церемония по подписването на договора за разширяване на ENGAGE. EU. Тя ще запознае ректорите на деветте университета от европейския алианс с новата стратегия за висшето образование в Европа, увеличаването на европейските университетски алианси и тяхната роля, както и със създаването на обща система за признаване на приравняването на дипломите.
Университетите заемат уникалната позиция на кръстопътя на образованието, науката и иновациите в полза на обществото. За да се постигнат целите на екологичния и цифровия преход, е необходимо да има ориентирано към бъдещето образование, наука и иновации в тясно сътрудничество с индустрията. Интердисциплинарният подход, насочен към новото поколение новатори, намирането на конкретни решения на предизвикателствата са в центъра на Европейската стратегия за университетите.
През следващите месеци ще бъдат публикувани пилотни покани за проучване възможностите за правен статут на университетските алианси и европейска диплома във висшето образование.

Your Image Description

Свързани статии:

1,9 млн. евро за 15 наши фирми за иновации Кои са предимствата ни в иновациите Търсят най-добрите млади преводачи Нека изградим бъдещето заедно

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Евроновини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

15 000 учащи ще трупат опит в чужбина

Next article

Изложба представя по нов начин образите на Кирил и Методий

Next article
Изложба представя по нов начин образите на Кирил и Методий

Изложба представя по нов начин образите на Кирил и Методий

В ход е дигиталното обучение

Засилваме кооперирането с ЕС за Космоса

Еволюция има, загадка е началото є

ПРИВЕТСТВИЕ на министъра на образованието и науката Николай Денков по случай 24 май

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"