"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 28, 2022

Иновациите – двигател на развитие

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
13-07-2022
in Брой 28, 2022
A A

В периода 8 – 10 юни 2022 г. Професионалната гимназия „Асен Златаров“ – Видин, за поредна година е домакин по НП „Иновации в действие“. Тази година в срещата взеха участие Професионалната гимназия по механоелектротехника и електроника – Бургас, Професионалната гимназия по транспорт – Русе, Професионалната гимназия по ресторантьорство, търговия и обслужване – Плевен.
След като през периода 2017 – 2021 г. училището постигна висок напредък в успеваемостта на учениците чрез приложението на методиката на интердисциплинарните уроци, то за 2021 – 2024 г. си е поставило нови цели – трудно постижими, но много важни за развитието и бъдещата реализация на учениците. Това са откриване на заложбите и способностите на всеки ученик, насърчаване на развитието му, формиране на ключови компетентности и практически умения. Тази година стартира първият етап от иновацията за изграждане на умения у учениците да формират своите цели и мотивация за развитие, умения за учене, работа в екип, презентиране и комуникация. За целта са въведени два нови предмета – „Комуникация и умения за учене“ и „Работа с компютър във фирмата“, и е разработена учебна програма по тях. На срещата беше представен интердисциплинарният урок
„Аз и моите лични планове“. В рамките на 4 часа учениците представиха своите лични планове за действие, свързани с определена професия, и изготвиха личностен план за развитие по предварително разработена ситуация с измислен персонаж.
Срещите по НП „Иновации в действие“ за поредна година доказаха своята ефективност за обмяна на опит и добри практики между иновативни и неиновативни училища. Те съдействат за повишаване мотивацията на преподавателите в посока на промяна и развитие на методиката на преподаване и организацията на учебния процес, което, от своя страна, ще доведе до по-качествено образование.

Your Image Description

Свързани статии:

Как добрите идеи стават реалност София събира топматематици Подготвят учениците за 15 нови професии в реална работна среда Как компютрите разбират езика

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Денят

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Старото и новото в нас

Next article

Обезлесяването води до ерозия на почвата*

Next article
В ход е дигиталното обучение

Обезлесяването води до ерозия на почвата*

В ход е дигиталното обучение

Светлинното замърсяване*

Ключът към природните загадки*

Ключът към природните загадки*

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"