"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 31, 2022

Видински ученик създава мобилно приложение „Посетете Видин“

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
03-08-2022
in Брой 31, 2022
A A
Ивайло Георгиев и неговата преподавателка Мария Иванова показват мобилната версия на приложението „Посетете Видин“

Борислава БОРИСОВА

Видински ученик създаде мобилно приложение „Посетете Видин“. Възпитаникът на Професионалната гимназия „Проф. д-р Асен Златаров“ Ивайло Георгиев е разработил двуезично мобилно приложение – на български и на английски. На този етап то съдържа информация за забележителностите във Видин, както и за местата за настаняване и за хранене. Това съобщава неговата преподавателка Мария Иванова. Двамата се срещнаха с експерти от отдел „Култура“ в Община Видин и представиха мобилното приложение.
Идеята за разработката се ражда в рамките на проекта STEPS4SCHOOL по програма „Еразъм+“, който ПГ „Проф. д-р Асен Златаров“ изпълнява в партньорство с училища от Австрия, Италия, Чехия, Португалия и Словения. Мария Иванова разказва, че във връзка с една от дейностите по проекта учениците от партньорските училища трябвало да намерят в интернет определена информация за Видин – забележителностите на града, транспорт, места за настаняване, дейности през свободното време. Някои от учениците споделят, че са били затруднени, тъй като наличната информация не била систематизирана и събрана на едно място. Така дошла идеята за създаване на мобилното приложение, което да е в помощ на туристите, посещаващи Видин.
Техническото изпълнение е поверено на Ивайло Георгиев, който през следващата учебна година ще бъде в десети клас, специалност „Компютърна техника и технология“. Ивайло е завършил курс към академия „Телерик“.
„Една от темите, които изучавахме, беше за платформа за създаване на приложения, като на финала трябваше да направим собствен проект – разказва Ивайло. – Тогава започнах да разработвам това приложение, макар настоящата версия да е значително променена и надградена“, обяснява ученикът. Той споделя, че възнамерява да допълва приложението с още информация, за което Община Видин поема ангажимент да му съдейства.
Приложението „Посетете Видин“ (Visit Vidin) може да бъде изтеглено безплатно от следния линк:
https://drive.google.com/file/d/1IEYNaJjD10FTINkb8E5zBixhlCUku00T/view?usp=sharing

Your Image Description

Свързани статии:

Кокалянски Урвич вече е достъпен Отлагат празници, но не и уроци Какъв да стана 21 представления през 21-вa година

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Сюжети

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Милиарди сензори за метеорологични данни

Next article

Кокалянски Урвич вече е достъпен

Next article
Кокалянски Урвич вече е достъпен

Кокалянски Урвич вече е достъпен

Българските следи по света

Българските следи по света

Мисия: училища, пълни с деца

Мисия: училища, пълни с деца

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"