"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 33, 2022

Над 600 учители в дигиталния хъб

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
17-08-2022
in Брой 33, 2022
A A

Европейският център за цифрово образование стартира на 23 юни 2022 г. и вече е постигнал първата си цел – в него са регистрирани повече от 600 преподаватели. Дигиталният хъб събира на едно място практици в областта на образованието. Те могат да споделят опита си със своите колеги от отворената онлайн общност, да си
сътрудничат и съвместно да създават иновативни образователни решения.
Първият семинар на общността се проведе през юни 2022 г. в Талинския университет в Естония, където участниците обсъдиха поуките, извлечени от пандемията от COVID-19 по отношение на дигиталното образование. Те се обединиха около това, че пандемията подчерта значението на институционалната подкрепа за учащите и преподавателите, иновативната педагогика, равния достъп до цифрови инструменти и технологии и т.н.
Европейският център за цифрово образование е онлайн общност, която е отворена за нови участници от образователния сектор. Членовете на общността се насърчават да предлагат теми за семинари и други дейности, които да развиват дигиталния хъб, за да се постигне колективно подобряване на компетенциите и знанията, водещи до прилагането на по-ефективни образователни практики.
Европейският център за цифрово образование събра предложения за иновационни дигитални образователни решения, фокусирани върху три теми с най-големи нужди – уязвими групи, ангажираност в цифрово образование и умения на XXI век. Прототипите на най-добрите предложения ще бъдат изпробвани в реална среда.
Авторите на иновативните образователни решения ще получат обучения, подкрепа и менторство от международни експерти в педагогиката и бизнеса. Те няма да получат директно финансиране, но ще се запознаят с подходящи възможности за финансиране в процеса на разработване на своите дигитални идеи и продукти.

Your Image Description

Свързани статии:

13,5 млрд. евро за наука и иновации Очакват кандидати за „Нов европейски Баухаус“ Очакват предложения за университетски алианси Технологиите и съвременните преводачи

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Евроновини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Обучението е приоритет за младите хора

Next article

Четири от четири по информатика

Next article
Четири от четири  по информатика

Четири от четири по информатика

В ход е дигиталното обучение

Мама, татко и аз заедно на Черни връх

В ход е дигиталното обучение

Нарастват сертифицираните и изплатени суми по Програмата за наука и образование

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"