"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 41, 2022

Без холограмен стикер на дипломите за висше

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
12-10-2022
in Брой 41, 2022
A A

Да отпадне изискването за поставяне на холограмен стикер на дипломите за завършена образователно-квалификационна степен на висше образование. Това е записано в проект на Пос-
тановление на Министерския съвет за изменение на Наредбата за държавните изисквания към съдържанието на основните документи, издавани от висшите училища.
Основната причина, която налага приемането на акта, е наложената от практиката промяна във функцията на холограмния стикер. Изначално идеята за поставянето му е чрез него да се удостовери истинността на издадената диплома. Предвид развитието на цифровите технологии в годините са разработени и въведени в практиката други механизми за контрол на издаването на дипломите за висше образование, които служат като подходящ механизъм за проверка и удостоверяване автентичността и истинността на издадената диплома.
В тази връзка са и последните изменения и допълнения на Закона за висшето образование, с които регистрите за висше образование са оптимизирани. Предстои въвеждане на изцяло нови функционалности на Регистъра на всички действащи, прекъснали и завършили студенти и докторанти по степени на обучение и по професионални направления. Така регистърът ще се превърне в достатъчно надежден инструмент за проверка и контрол на провежданото от съответното висше училище обучение на конкретен студент чрез съдържащите се в него данни и информация, а по този начин и за удостоверяване истинността на издадената диплома за висше образование.
С промените се цели и намаляване на административната и регулаторната тежест за висшите училища. Те са обсъдени и подкрепени от Съвета на ректорите.

Your Image Description

Свързани статии:

В подкрепа на предприемачеството Още 4,7 млн.лв. за мисията до Антарктида София става столица на общественото здраве Удължават национална програма

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Академична мрежа

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

София става столица на общественото здраве

Next article

Удължават национална програма

Next article
В ход е дигиталното обучение

Удължават национална програма

Да развиеш сам таланта си

Да развиеш сам таланта си

Един по-различен час на класа

Един по-различен час на класа

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"