"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2022 Брой 6, 2022

Изкуственият интелект и здравето

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
09-02-2022
in Брой 6, 2022
A A

Мрежата за наука и иновации на Обединеното кралство, Британският съвет и Международният научен център по изкуствен интелект на ЮНЕСКО организират диалог на тема „Машинно обучение в здравеопазването: новото партньорство човек – машина“.
Гост-лектор на събитието ще е проф. Михаела ван дер Шаар от Университета в Кеймбридж. Тя е професор по машинно обучение, изкуствен интелект и медицина в Университета в Кеймбридж и учен към „Алън Тюринг институт“ в Лондон. Към нея ще се присъединят петима учени от Европа за дискусия върху приложението на изкуствения интелект в здравеопазването и как да постигнем по-добро партньорство между човек и машина. Публиката ще има възможност да задава въпроси по време на дискусията към всички панелисти.
Кръглата маса е част от серия от диалози на тема различните приложения на изкуствения интелект в живота ни с гост-учен от Великобритания и петима учени от 10 държави в Централна и Източна Европа, Турция и Балтийските страни. Целта е да се покажат постиженията на Обединеното кралство и на страните от региона в областта на науката и иновациите и да се подпомогне обменът на знания и добри практики.
Учените от региона, които ще се включат в дискусията с проф. Ван дер Шаар на 11 февруари, са от България (доц. Деян Палежев – Софийски университет, Институт GATE), Унгария (д-р Миклош Жочка – Семелвайс университет), Полша (проф. Катарзина Колаша – Козмински университет), Турция (проф. Цигдем Гундуз – Демир) и Литва (проф. Арвидас Лауринавициус – Вилнюски университет).

Your Image Description

Свързани статии:

Спортът и изкуството са лек срещу агресията Искат 21 нови неделни училища в чужбина STEM обучението дава шанс за успешна реализация Ваксинационното покритие в България е най-ниско в Европа

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

STEM обучението дава шанс за успешна реализация

Next article

Ваксинационното покритие в България е най-ниско в Европа

Next article
В ход е дигиталното обучение

Ваксинационното покритие в България е най-ниско в Европа

В ход е дигиталното обучение

6,408 млрд. лв. за образование и наука

Вестник "Аз-буки"

Избор

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"