"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 38, 2022

Прием от 37 паралелки в Смолянска област

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
21-09-2022
in Брой 38, 2022
A A

Ангел ДОБРИКОВ

Общо 751 ученици са обхванати в 37 паралелки според реализирания държавен прием в профилираните и професионалните паралелки в профилираните и професионалните гимназии и в средните училища на територията на област Смолян с прием на ученици в VIII клас за учебната 2022/2023 г. Приемът на осмокласниците е съобразен с актуални и важни за развитието на среднородопския регион профили и специалности от сферата на предприемачеството, приложното програмиране, математиката, чуждите езици, софтуерните и хардуерните науки, графичния дизайн, компютърната техника и технологиите, маркшайдерството, автотранспортната техника, хуманитарните и природните науки, електронната търговия, икономическата информатика, митническата и данъчната администрация, транспортното строителство, горското и ловното стопанство.
В Средно училище „Христо Ботев“ – Девин, Средно училище „Отец Паисий“ – Мадан, Средно училище „Св. св. Кирил и Методий“ – Смолян, Смолянската професионална гимназия по туризъм и строителство „Никола Й. Вапцаров“ и в Професионалната гимназия по икономика „Карл Маркс“ – Смолян, по една от паралелките е с максимален брой от 26 – 27 ученици. В Езиковата гимназия „Иван Вазов“ и Профилираната природо-математическа гимназия „Васил Левски“ в областния град осъщественият прием е по три паралелки с по 26 средношколци.
Дуална форма на обучение по специалността „Извършване на термални процедури в балнеологични и други възстановителни центрове“ е заложена в Професионалната гимназия по електротехника „А. С. Попов“ – Девин, по специалността „Електрообзавеждане на производството“ в Професионалната гимназия по техника и технологии „Христо Ботев“ – Смолян, и по специалността „Мехатроника“ в Професионалната гимназия по селско, горско стопанство и туризъм „Никола Й. Вапцаров“ – Чепеларе.

Your Image Description

Свързани статии:

Общуването с учениците е най-важното С поглед към природните науки Проверяват училищните автобуси Ученици на практика в „Български пощи“

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Региони

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

С поглед към природните науки

Next article

Проверяват училищните автобуси

Next article
В ход е дигиталното обучение

Проверяват училищните автобуси

„Български пощи“ с нова услуга

Ученици на практика в „Български пощи“

Австрия подкрепя дуалната форма в над 30 гимназии

Австрия подкрепя дуалната форма в над 30 гимназии

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"