"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2023 Брой 12, 2023

Над 1,2 млн. обучения са преминали учителите

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
22-03-2023
in Брой 12, 2023
A A

Към учебната 2022/2023 година учителите в страната са преминали през над 1,2 млн. обучения за продължаваща квалификация. Това съобщава Полина Фетфова – началник отдел „Квалификация и кариерно развитие“ в МОН, по време на конференция за квалификацията на педагозите, организирана от Синдиката на българските учители. По думите ѝ те са добра основа за структуриране процеса на квалификация и добър опит за педагогическите специалисти в бъдеще да избират добрите програми и обучения за повишаване на компетентностите си.

„Имаме ръст на влезлите в системата и трябва да продължим да развиваме политиките за квалификация на учителите. Сред приоритетните теми в тази посока през учебната 2022/2023 г. са проектно базираното обучение, работата в екип и иновативните методи на работа. Дигиталните компетентности не са просто умения за използване на дигитално устройство, а възможност за увереност при работа в дигитална среда и сертифициране съобразно европейската рамка за дигитална компетентност. Това бихме искали да продължим и занапред“, отбелязва още Фетфова. Тя заяви още, че над 16 000 са педагогическите специалисти до 35-годишна възраст в системата на образованието към тази учебна година.

„През 2019 г., когато още я нямаше пандемията от COVID-19, 681 педагогически специалисти са имали обучения в Националния център за повишаване на квалификацията на педагогическите специалисти“, казва неговият директор Димитър Асенов. И добавя, че през 2022 г. в Центъра са обучени шест пъти повече педагогически специалисти – учители и директори на училища.

Your Image Description

Свързани статии:

Спортните федерации да влязат в училищата Близо 150 млн. лв. за ученически общежития Обявен е график за допълнителните ДЗИ В търсене на кадри

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Още за двойните умалителни в българския език

Next article

Спортните федерации да влязат в училищата

Next article
Спортните федерации да влязат в училищата

Спортните федерации да влязат в училищата

Близо 150 млн. лв. за ученически общежития

Близо 150 млн. лв. за ученически общежития

Обявен е график за допълнителните ДЗИ

Обявен е график за допълнителните ДЗИ

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"