"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2023 Брой 21, 2023

Стартира кандидастването на училищата по проект „Успех за теб“

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
25-05-2023
in Брой 21, 2023
A A

Стартира кандидатстването на училищата, които желаят да работят по новия проект BG05SFPR001-1.001-0001 „Успех за теб“, финансиран от Програма „Образование“ 2021 – 2027, съфинансиран от Европейския съюз. Крайният срок е до 17.30 часа на 6 юни 2023 г., включително.

Директорите на държавните, общинските и частните училища могат да подават заявление за участие в Проекта. Заявлението за участие в проекта се попълва в електронен формат и е достъпно на адрес: https://forms.office.com/e/3aDFKiqzys или чрез QR код: Попълването се извършва само чрез институционалния профил на училището (от вида код по НЕИСПУО@edu.mon.bg). Заявления, подадени от други профили, няма да бъдат разглеждани.

Министерството на образованието и науката апелира ръководствата на училищата да проявят активност и да подадат заявления за включване в Проекта. Той надгражда дейностите на проектите „Подкрепа за успех“ и „Подкрепа за приобщаващо образование“ по ОП НОИР и осигурява възможност за продължаване дейността на вече назначените педагогически специалисти и непедагогически персонал и в новия програмен период. Това се отнася за ресурсните учители, психолозите, образователните медиатори и всички останали, които вече работят в училищата.

Включването в новия проект ще позволи да се осигурят устойчивост и приемственост на дейностите, свързани с предоставянето на обща и допълнителна подкрепа за личностно развитие на учениците.

Предвижда се дейностите по Проекта да се изпълняват 60 месеца. Основната му цел е да се насърчи и разгърне потенциалът на учениците и те да бъдат трайно приобщени в училищното образование, подобрявайки резултатите си.

Очаква се за целия период да бъдат подкрепени общо 96 279 ученици и техните родители, както и да бъдат проведени обучения за малко над 4000 учители и непедагогически персонал.

Your Image Description

Свързани статии:

38 000 деца и ученици изучават български език зад граница Предизвикателството за четене Министър Сашо Пенов: Имаме образователна система с традиции Наши ученици с отличия от най-голямото състезание за наука и инженерство

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Това ме смее?!

Next article

38 000 деца и ученици изучават български език зад граница

Next article
38 000 деца и ученици изучават  български език зад граница

38 000 деца и ученици изучават български език зад граница

Предизвикателството за четене

Предизвикателството за четене

Приветствие  на министъра на образованието и науката проф. Сашо Пенов  по повод новата учебна 2022/2023 г.

Министър Сашо Пенов: Имаме образователна система с традиции

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"