"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2023 Брой 27, 2023

Стопанският факултет на Софийския е в топ 300 на най-добрите бизнес училища

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
05-07-2023
in Брой 27, 2023
A A

Елена ВАСИЛЕВА

Стопанският факултет на Софийския университет вече е в топ 300 на най-добрите бизнес училища в света, след като три негови магистърски програми получиха акредитация от Асоциацията на MBAs (AMBA). Това е водеща международна организация в следдипломното бизнес обучение, с постоянен ангажимент към високи постижения в обучението по мениджмънт. Това съобщават от висшето училище на официалното представяне на програмите в Аулата на Университета.

Tрите акредитирани от АМВА магистърски програми по бизнес администрация са на английски език и са в три области на специализация: MBA по стратегическо управление, MBA по управление на човешките ресурси и MBA по управленски информационни системи. Те са акредитирани „след едногодишна подготовка за синхронизиране на учебните програми, със защитена отлична подготовка и мотивация на преподавателския екип, както и демонстрирано устойчиво партньорство с водещи компании от корпоративния сектор“, поясняват от Софийския университет.

Оттам посочват още, че след получаване на акредитация от AMBA всички настоящи MBA студенти и бъдещи MBA алумни на Стопанския факултет на Софийския университет стават част от глобалната общност на AMBA. В нея членуват повече от 60 000 студенти и алумни, представители на повече от 150 страни.
„Акредитацията от AMBA представлява най-високият стандарт за постижения в бизнес образованието. Строгите ѝ критерии за оценка гарантират, че само най-висококачествените програми, които демонстрират най-добрите стандарти в преподаването, учебната програма и взаимодействието на студентите и бизнеса, получават акредитация“, казват още от Софийския университет.

Your Image Description

Свързани статии:

УниБИТ отбелязва юбилей на отношенията между България и САЩ Съдбата на децата мигранти Фирмите търсят инженери Онлайн проекции на артмениджмънта

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Академична мрежа

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Център за развитие на педагозите

Next article

УниБИТ отбелязва юбилей на отношенията между България и САЩ

Next article
УниБИТ отбелязва юбилей на отношенията между България и САЩ

УниБИТ отбелязва юбилей на отношенията между България и САЩ

Анджела Родел – изпълнителен директор на Българо-американската комисия за образователен обмен „Фулбрайт“: Гордея се, че създадох общност от приятели

Анджела Родел – изпълнителен директор на Българо-американската комисия за образователен обмен „Фулбрайт“: Гордея се, че създадох общност от приятели

Да запазиш българското в сърцето на Чехия

Да запазиш българското в сърцето на Чехия

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"