"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2024 Брой 46, 14 – 20.11.2024 г.

Над 220 ученици в конкурса „Познавам и спазвам закона“

Северина Димитрова от Северина Димитрова
17-11-2024
in Брой 46, 14 – 20.11.2024 г.
A A

Рекорден е броят на участниците в традиционния конкурс „В страната на Справедливостта“, организиран от Окръжен съд – Кюстендил. 220 ученици са подали своите рисунки, пана, литературни творби и мултимедийни презентации на тема „Познавам и спазвам закона“.

Петото издание на областния конкурс е вдъхновило ученици от 20 училища, в 7 общини на област Кюстендил, както и представители на образователни институции в Пловдив, Русе и Монтана.

Специално за Конкурса екип от двама ученици на Професионалната гимназия по селско стопанство в Кюстендил са създали блога „Не карай пил – спаси живот!“.

Над 20 са подадените мултимедийни проекти в най-новата категория на Конкурса, с които учениците опознават Наказателния кодекс и Закона за защита от домашно насилие.

Сред засегнатите теми на разработките са киберсигурност, държане и разпространение на наркотици, престъпления против младежта, корупция и подкуп, кражба и грабеж, убийство, телесни повреди и др.

„Учениците от област Кюстендил за пореден път доказват таланта си в областта на изобразителното изкуство, с над 150 рисунки и пана. Най-добрите ще бъдат подредени в благотворителна изложба, а със събраните средства ще бъде подпомогната благородна кауза. Журито ще има задача да оцени и над 40 литературни творби – стихотворения, разкази, приказки и есета“, посочват организаторите.

Областният ученически конкурс се провежда с подкрепата на Висшия съдебен съвет и МОН, в лицето на РУО – Кюстендил. Той е част от образователната програма „Съдебната власт – информиран избор и гражданско доверие. Отворени съдилища и прокуратури“.

Имената на победителите в Конкурса ще станат известни по време на церемониите по награждаване – на 21 ноември в Съдебната палата в Кюстендил и на 22 ноември в Съдебната палата в Дупница.

Your Image Description

Свързани статии:

Учител създаде логото за влизане на България в Еврозоната Търсят се талантливи млади учени Български ученици участват с фотографии в международен конкурс по природни науки МОН се вслушва в гласа на учителите

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags ДенятконкурсОкръжен съд – Кюстендил

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Ученици се грижат за патици и отглеждат зеленчуци

Next article

21 младежи от инициативата „Подкрепи една мечта“ ще получат еднократна финансова помощ

Next article
21 младежи от инициативата „Подкрепи една мечта“ ще получат еднократна финансова помощ

21 младежи от инициативата „Подкрепи една мечта“ ще получат еднократна финансова помощ

С байрак и музика в сърцата

С байрак и музика в сърцата

Билков лек за космическа умора

Билков лек за космическа умора

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"