"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2024

Над 55 форми на занимания по интереси в Националния дворец на децата

През новата учебна година в постоянните групи се включват повече от 2500 деца и ученици

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
01-10-2024
in Новини 2024
A A
Снимки – Пресцентър на МОН

Националният дворец на децата в София дава начало на учебната 2024/2025 г. с над 55 различни форми в областта на науката и технологиите, спорта и всички видове изкуства, в които само в постоянните групи се включват повече от 2500 деца и ученици.

Освен традиционните и утвърдени занимания по интереси се разкриват и нови форми,

като конструиране и 3D моделиране, японски език и култура, микрофона техника и други.

Учебната година бе открита от служебния заместник-министър на образованието и науката Емилия Лазарова.

„Националният дворец на децата не само осигурява условия за множество изяви на децата, но и прави нещо много по-важно: осигурява социалната адаптация и активното приобщаване на децата от различни възрасти и училища в един общ творчески проект, развивайки както техния потенциал, така и способността им да работят в екип“,

казва зам.-министърът.

Тя подчертава, че политиката за развитие и утвърждаване на заниманията по интереси ще продължи да следва добрите традиции и практики, като в същото време ще се съобрази с потребностите на младите хора днес.

По думите ѝ, съвременните деца и младежи търсят все по-динамични форми на общуване и изява, които да им позволят да изразяват своето отношение към света и самите себе си, да отстояват своите убеждения и да реализират своите способности. Тя поздрави учители и художествени ръководители в Националния дворец на децата, които умеят да откриват таланта, да го мотивират и да го подготвят за пълноценно развитие и реализация.

Your Image Description

Свързани статии:

198 новоназначени директори преминават практически обучения Проект на МОН подкрепя деца, родители и учители в детските градини Млади предприемачи със стипендии от състезанието „Практични финанси“ Повече от 70 000 ученици са участвали през изминалата учебна година в занимания по интереси, финансирани от Министерството на образованието и наукатаНад 70 000 ученици са включени в занимания по интереси

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags д-р Емилия ЛазароваДенятзам.-министризанимания по интересиНационален дворец на децатаНДДSofia

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Право на почивки в работния ден

Next article

Софийският посреща 20 000 студенти и докторанти

Next article
Софийският посреща 20 000 студенти и докторанти

Софийският посреща 20 000 студенти и докторанти

В 254 училища учебната година започна с новоизбрани директори

В 254 училища учебната година започна с новоизбрани директори

Уроци по мода в училище

Уроци по мода в училище

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"