"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Uncategorized

Положителна учебна среда за обучение по дигитална и медийна грамотност

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
22-11-2024
in Uncategorized
A A

Данаил Данов
Sofia University

https://doi.org/10.53656/for2024-05-04

Absract. Статията е с фокус върху възможностите за създаване на ефективно работеща учебна среда, чиято цел е формирането на компетенции в обучаемите. Тя се спира на основните ѝ физически, социални, психологически и културни компоненти, като отделя специално внимание на различните подходи, водещи до успешното ѝ прилагане. Централно внимание е отделено и на реализирането ѝ при обучението по медийна и дигитална грамотност.
Keywords: учебна среда, дигитална и медийна грамотност, обърната класна стая, спирална учебна програма, геймификация

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailTHE REFLECTIVE APPROACH TO THE VELOPMENT OF PERSONAL AND SOCIAL COMPETENCES THROUGH LEARNING CONTENT IN THE CONTEXT OF THE REFUGEE PROBLEM FIELD Default ThumbnailTHE EDUCATIONAL POTENTIAL OF THE SUBJECT PHYSICAL EDUCATION AND SPORT Default ThumbnailMobile Game-Based Math Learning for Primary School Default ThumbnailModern Methods of Teaching Agricultural Disciplines in Vocational High Schools of Agriculture
Tags геймификациядигитална и медийна грамотностобърната класна стаяспирална учебна програмаучебна среда

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Президентът на Молдова одобри откриването на филиал на български университет в страната

Next article

Интегриране на музика в езиковото обучение

Next article

Интегриране на музика в езиковото обучение

Специализиран икономически немски език в текстов вид Годишен доклад (Geschäftsbericht)

60+ вдъхновяващи истории

60+ вдъхновяващи истории

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"