"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2021 Брой 31, 2021

Отговора го знаем

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
04-08-2021
in Брой 31, 2021
A A

Антоанета НАЙДЕНОВА

Летните жеги „приспаха“ спазването на противоепидемичните мерки и резултатът е налице. Броят на заразените започна да се покачва и още в края на август се очаква да надхвърли 1000 нови случая на ден. Учените прогнозират, че пикът на четвъртата вълна ще бъде през септември, точно когато трябва да започне новата учебна година. Въпросът е как? Особено след като се видя, че резултатите от обучението от разстояние засилват неравенствата и увеличават риска от отпадане от училище за уязвимите деца.
Отговора го знаем много добре. Единственият начин да се предпазим от тежко протичане на
болестта, последвано от съпътстващи здравословни усложнения или смърт, е да се ваксинираме – себе си, членовете на семейството, близки и роднини – всички, които обичаме и искаме да предпазим. Само така можем да осигурим и нормално започване на новата учебна година, като се ваксинират директорите, учителите и непедагогическият персонал на всички училища и детски градини.
Картината към момента обаче сочи съвсем друго. Например, че в 75% от детските градини броят на ваксинираните е под 30%. Затова МОН организира в последните седмици кампания за ползата от ваксините. Проведе повече от 40 срещи с участието на над 85% от директорите на училища и детски градини с надеждата за нормален старт на учебния процес.
По-лесно е да се вярва на фалшивите новини, но истински отговорното поведение е друго. Да питаме експертите за това, което ни тревожи, да направим своя информиран избор и да си сложим подходящата за нас ваксина. Така всеки от нас може да даде своя скромен принос за ограничаването на заразата и срещу появата на нови щамове.

Your Image Description

Свързани статии:

Вестник "Аз-буки"Наученият урок Вестник "Аз-буки"Посоката е вярна Вестник "Аз-буки"Да отгледаш герой Вестник "Аз-буки"Тя, жената

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Азбучни истини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Ново райониране облекчава родителите

Next article

Литий и водород от морската вода

Next article
Литий и водород от морската вода

Литий и водород от морската вода

Рефлексивно-дативни конструкции с оптативно значение в българския език

Партиципиални и/или глаголни морфеми

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Pedagogy, Number 9/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 9s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 8/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 7/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 6/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 5/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 3/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2s/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 2/2024, Volume 96
  • Pedagogy, Number 1s/2024, Volume 96
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Annual contents
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 8/2023, Volume 95

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"