"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Научните списания, издавани от „Аз-буки” – в ERIH PLUS

in Uncategorized
Reading Time: 1 min read
A A
  • Author
  • Recent Posts
v.genkov@azbuki.bg
Latest posts by v.genkov@azbuki.bg (see all)
  • Нова възможност за млади учени - 23/08/2023
  • Очакват 63 000 първокласници на 15 септември - 23/08/2023
  • Майсторина дебатите - 23/08/2023

 

Потвърждението за включването на осем от изданията на МОН в Европейския реферативен индекс идва
след продължила половин година проверка и оценка на тяхната научна стойност

Престижните научни списания, издавани от издателството на Министерство на образованието и науката – „Аз-буки”, са одобрени и вече са включени в Европейския реферативен индекс за хуманитарни и социални науки – ERIH PLUS.

Списанията са „Български език и литература“, „Педагогика”, „Стратегии на образователната и научната политика”, „Чуждоезиково обучение”, „История”, „Математика и информатика”, „Професионално образование”,„Философия”. Главни редактори на четири от изданията са преподавателите от Софийския университет „Св. Климент Охридски” проф. Емилия Василева, проф. Ирина Колева, проф. Димитър Веселинов и проф. Пламен Митев. Eкипите на останалите четири се водят от проф. Маргарита Георгиева – Шуменски университет „Еп. Константин Преславски“, проф. Сава Гроздев – БАН, доц. Тоня Георгиева – Аграрен университет – Пловдив, и доц. Георги Апостолов – Югозападен университет „Неофит Рилски”.

Цел на Европейския реферативен индекс ERIH PLUS за хуманитарни и социални науки е да направи видими висококачествени изследвания, чиито резултати са обявени в академични издания. Одобрението за седемте български списания идва след продължила близо половин година процедура на проверка. Оценявани са по различни критерии, сред които редакционна колегия с участието на известни български и чуждестанни учени, използване на система за анонимно рецензиране (peer review), задължителни резюмета на английски език за всички публикувани статии, наличие на онлайн версия.

Списанията се разпространяват не само в страната. Само зад граница научната периодика на МОН има над 470 абонамента и достигат до Америка, Европа, Азия и Австралия.

Изданията, някои от които са с над 70-годишна история, презентират и млади изследователи пред света на науката. Българските научни списания са и платформа за обмен на опит и добри практики сред образователни експерти от България и техни колеги от цял свят.

Научната периодика на „Аз-буки”, се реферира, индексира и листва също от:

– SCOPUS

– The Philosopher’s Index

– SOCIOLOGICAL ABSTRACTS

– SOCIAL SERVICES ABSTRACTS

– WORLDWIDE POLITICAL SCIENCE ABSTRACTS

– PAIS INTERNATIONAL AND LINGUISTIC AND LANGUAGE BEHAVIOR ABSTRACTS

– EBSCO

– ИНИОН – РАН

shareTweet
Previous article

Годишно съдържание на сп. „История“ 2012 г.

Next article

Сп. „Химия“, книжка 1/2013

Next article

Сп. „Химия“, книжка 1/2013

сп. „Педагогика“ , книжка 1, година LXXXV, 2013

сп. „Педагогика“ , книжка 2, година LXXXV, 2013

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2023, година XCV
  • Pedagogy, Number 6/2023, Volume 95
  • Pedagogy, Number 6s/2023, Volume 95
  • Pedagogy, Number 5/2023, Volume 95
  • Pedagogy, Number 5s/2023, Volume 95
  • Pedagogy, Number 4s/2023, Volume 95
  • Pedagogy, Number 4/2023, Volume 95
  • Pedagogy, Number 3s/2023, Volume 95
  • Pedagogy, Number 3/2023, Volume 95
  • Pedagogy, Number 2/2023, Volume 95
  • Pedagogy, Number 1/2023, Volume 95
  • Annual contents of Pedagogika-Pedagogy 2022
  • Pedagogy, Number 9/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 8/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 7/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 6/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 5/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 4/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 3s/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 3/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 2/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 1/2022, Volume 94

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+359 2 425 04 70

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Стратегии на образователната и научната политика – Научно списание
  • Български език и литература – Научно списание
  • Педагогика – Научно списание
  • Математика и информатика – Научно списание
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Професионално образование – Научно списание
  • История – Научно списание
  • Чуждоезиково обучение – Научно списание
  • Философия – Научно списание

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US