"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Facebook
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Pedagogika-Pedagogy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Pedagogika-Pedagogy Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 1/2023, година XCV

in Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Дисциплинарната парадигма на Джон Лок

Prof. Natalia Vitanova, DSc.
Episkop Konstantin Preslavski Shumen University

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.01

Absract. В тази статия е направен опит да се опишат възгледите за дисциплината на Джон Лок. Накратко са представени автобиографията и педагогическите му възгледи…

SEE MORE

 

 

 

 

Концепция за детето и детството в новата педагогика

Dr. Milka Terziyska, Assoc. Prof.
University of Sofia

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.02

Absract. Целта на настоящата статия е да представи възгледите на представителите на движението за ново възпитание за детето и неговото възпитание и образование…

SEE MORE

 

 

 

 

Електронното обучение в контекста на продължаващата квалификация на държавните служители

Доц. д-р Благовесна Йовкова, проф. д-р Румяна Пейчева-Форсайт
University of Sofia

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.03

Absract. Повишаването на професионалната квалификация на служителите в българската държавна администрация несъмнено е приоритет на всички заинтересовани страни в процеса: човешки ресурси, образователни институции, правителство, държавни администрации…

SEE MORE

 

 

 

 

Fairy Tales in the Education on Children’s Rights

Prof. Dr. Viara Gyurova
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.04

Abstract. The topic of children’s rights, their understanding and assimilation by children and adults is among the main topics in civic education…

SEE MORE

 

 

 

 

Модел за изследване на организационната култура при обучение в мултикултурна образователна среда

Доц. д.н. Йосиф Нунев
Pleven College of Pedagogy

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.05

Absract. Настоящото изследване е посветено на не особено популярната и често подценявана у нас тема за подобряване на организационната култура в училищното управление с фокус към работата в мултикултурна образователна среда…

SEE MORE

 

 

 

 

Позициониране на социалния педагог в превенцията на отпадането от училищно образование

Dr. Kaloyan Damyanov
Regional Center for Support of the Inclusive Education Process – Sofia-city

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.0

Absract. Настоящата статия е провокирана от проведено собствено теренно изследване с основна цел установяване влиянието на социалнопедагогическата подкрепа по отношение отпадането от училищно образование, провеждана от помагащи специалисти, като педагогически съветници, училищни психолози и ресурсни учители…

SEE MORE

 

 

 

 

 

Една система за формиране на срочна и годишна оценка по математика и информационни технологии

Д-р Иванка Марашева-Делинова
Частно средно училище „Увекинд“
Д-р Емил Делинов
„Телетек Груп“

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.07

Absract. Настоящата статия разглежда една система за точково оценяване на ученици по математика и информационни технологии и превръщането на точките в срочна и годишна оценка…

SEE MORE

 

 

 

 

Социални функции на неформалното образование и добавената стойност в развитието

Доц. д-р Силвия Върбанова
University of Sofia

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.08

Absract. В статията се обсъждат същностните характеристики на социалните функции на неформалното образование в съвремието…

SEE MORE

 

 

 

 

Фотографията в подготовката на студентите по програма „Еразъм“ – към деформализация и утвърждаване на взаимодействието между формално и неформално образование

Доц. д-р Владислав Господинов
University of Sofia

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.09

Absract. Статията разглежда различни аспекти във връзка с курса „Фотография и педагогика“, провеждан със студенти по Програма „Еразъм“…

SEE MORE

 

 

 

 

Младежи и образование – измерения, приоритети и перспективи в България и Европейския съюз

Цветелина Раденкова
Sofia University

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.10

Absract. В статията се анализират особености на младежите като специфична целева група и движението им между базовите образователни измерения – формално, неформално и информално образование…

SEE MORE

 

 

 

 

Ценно помагало по български език за деца с друг семеен език

Assoc. Prof. Ognyana Georgieva-Teneva, DSc.
New Bulgarian University

Open the full text

 

 

 

 

Ценен пътеводител в света на приказките

Dr. Ilka Birova, Assoc. Prof.
University of Sofia

Open the full text

shareTweet
Previous article

Ценен пътеводител в света на приказките

Next article

Празникът на лозаря и виното в образи

Next article
Празникът на лозаря и виното в образи

Празникът на лозаря и виното в образи

Васил Левски през моя поглед  и сърце

Васил Левски през моя поглед и сърце

В света на детските мечти

В света на детските мечти

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2023, година XCV
  • Annual contents of Pedagogika-Pedagogy 2022
  • Pedagogy, Number 9/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 8/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 7/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 6/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 5/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 4/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 3s/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 3/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 2/2022, Volume 94
  • Pedagogy, Number 1/2022, Volume 94
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US