Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 1/2023, година XCV

в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Дисциплинарната парадигма на Джон Лок

Проф. д-р Наталия Витанова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.01

Резюме. В тази статия е направен опит да се опишат възгледите за дисциплината на Джон Лок. Накратко са представени автобиографията и педагогическите му възгледи…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Концепция за детето и детството в новата педагогика

Доц. д-р Милка Терзийска
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.02

Резюме. Целта на настоящата статия е да представи възгледите на представителите на движението за ново възпитание за детето и неговото възпитание и образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Електронното обучение в контекста на продължаващата квалификация на държавните служители

Доц. д-р Благовесна Йовкова, проф. д-р Румяна Пейчева-Форсайт
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.03

Резюме. Повишаването на професионалната квалификация на служителите в българската държавна администрация несъмнено е приоритет на всички заинтересовани страни в процеса: човешки ресурси, образователни институции, правителство, държавни администрации…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Fairy Tales in the Education on Children’s Rights

Prof. Dr. Viara Gyurova
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.04

Abstract. The topic of children’s rights, their understanding and assimilation by children and adults is among the main topics in civic education…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Модел за изследване на организационната култура при обучение в мултикултурна образователна среда

Доц. д.н. Йосиф Нунев
Педагогически колеж – Плевен

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.05

Резюме. Настоящото изследване е посветено на не особено популярната и често подценявана у нас тема за подобряване на организационната култура в училищното управление с фокус към работата в мултикултурна образователна среда…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Позициониране на социалния педагог в превенцията на отпадането от училищно образование

Д-р Калоян Дамянов
Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование – София-град

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.0

Резюме. Настоящата статия е провокирана от проведено собствено теренно изследване с основна цел установяване влиянието на социалнопедагогическата подкрепа по отношение отпадането от училищно образование, провеждана от помагащи специалисти, като педагогически съветници, училищни психолози и ресурсни учители…

виж повече

 

 

 

 

 

Една система за формиране на срочна и годишна оценка по математика и информационни технологии

Д-р Иванка Марашева-Делинова
Частно средно училище „Увекинд“
Д-р Емил Делинов
„Телетек Груп“

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.07

Резюме. Настоящата статия разглежда една система за точково оценяване на ученици по математика и информационни технологии и превръщането на точките в срочна и годишна оценка…

виж повече

 

 

 

 

Социални функции на неформалното образование и добавената стойност в развитието

Доц. д-р Силвия Върбанова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.08

Резюме. В статията се обсъждат същностните характеристики на социалните функции на неформалното образование в съвремието…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Фотографията в подготовката на студентите по програма „Еразъм“ – към деформализация и утвърждаване на взаимодействието между формално и неформално образование

Доц. д-р Владислав Господинов
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.09

Резюме. Статията разглежда различни аспекти във връзка с курса „Фотография и педагогика“, провеждан със студенти по Програма „Еразъм“…

виж повече

 

 

 

 

Младежи и образование – измерения, приоритети и перспективи в България и Европейския съюз

Цветелина Раденкова
Софийски университет „Свети Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-1.10

Резюме. В статията се анализират особености на младежите като специфична целева група и движението им между базовите образователни измерения – формално, неформално и информално образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Ценно помагало по български език за деца с друг семеен език

Доц. д.ф.н. Огняна Георгиева-Тенева
Нов български университет

Отвори пълния текст

 

 

 

 

Ценен пътеводител в света на приказките

Доц. д-р Илка Бирова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

Отвори пълния текст

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Ценен пътеводител в света на приказките

Следваща статия

Празникът на лозаря и виното в образи

Следваща статия
Празникът на лозаря и виното в образи

Празникът на лозаря и виното в образи

Васил Левски през моя поглед  и сърце

Васил Левски през моя поглед и сърце

В света на детските мечти

В света на детските мечти

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2023, година XCV
  • Годишно съдържание на сп. Педагогика, 2022 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2022, година XCIV
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2021, година XCIII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG