Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.

Коледен късметен календар – методическа обработка на автентични културни модели за образователни цели

в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.

Яна Рашева-Мерджанова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

 

Резюме. Статията фокусира проекциите на синергетическата училищна педагогика върху метаметодическа и културна перспектива. Аргументите и основанията се търсят в реконструирането на глобалното общество и мултикултурната идентичност на младите хора и децата. Представят се принципите на методическа обработка на автентични културни модели с тяхната национална и регионална специфика, но с възможности да се интегрират в културните разбирания и опит на младите хора и да развиват техните социални компетентности. Предлага се един конкретен инструмент – Коледен късметен тематичен календар.
Ключови думи: синергетична философия на образованието; синергетичен философски; метаметодология на образованието; автентични културни модели; Календар за предци на Коледа; трансформация на духовна стойност

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Модел на педагогическа среда с антидискриминационен компонент и формиране на позитивни нагласи към хора с различен етнически произход и хора с увреждания

Следваща статия

Овладяване на четенето за социални цели – българско и английско начално училище

Следваща статия

Овладяване на четенето за социални цели – българско и английско начално училище

Сп. „Педагогика“, книжка 9/2019, година XCI

Принос към чуждоезиковото обучение и модерната граматика на българския език

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2021, година XCIII
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2020 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2020 – специално издание, година XCII – Sports education on the balkans during a pandemic
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2020, година XCII
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2019, година XCI
  • Овладяване на четенето за социални цели – българско и английско начално училище
  • Коледен късметен календар – методическа обработка на автентични културни модели за образователни цели
  • Модел на педагогическа среда с антидискриминационен компонент и формиране на позитивни нагласи към хора с различен етнически произход и хора с увреждания
  • Иновации в сегрегираното образование – готов ли е учителят?
  • Дизайнът – иновативна проекция на разбирането за комуникацията в процеса на обучение
  • Чувството за принадлежност към Родината като аспект от националната идентичност на учениците от началното училище
  • Работа с надарени деца в обучението по „Български език и литература“ в начален етап на основната образователна степен
  • Training of Future Teachers of Natural Sciences in Pedagogical Universities of Ukraine: Realities and Prospects
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG