Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.

Възгледи за дисциплината в списание „Свободно Възпитание“

в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.

Виолета Атанасова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

 

Резюме. Изследването представя възгледите на българските и чуждестранните педагози реформатори – автори на списание „Свободно възпитание“, за дисциплината на детето в образователните институции. Уточнява се идеята им за взаимовръзката между свободата на детето и дисциплината. Изяснява се критичното им отношение към поощренията и наказанията, чрез които тя се постига в училище, и алтернативните стратегии, форми и средства, които предлагат за превенция на нежелателното поведение и постигане на дисциплина. Разглеждат се и възгледи за етапите на дисциплиниране на детето.
Ключови думи: свобода; дисциплина; списание „Свободно възпитание“; Димитър Кацаров; Мария Монтесори; Лев Толстой; Адолф Ферие

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

В центъра на образователната парадигма на XXI век

Следваща статия

Образование на бъдещето

Следваща статия

Образование на бъдещето

Сп. „Педагогика“, книжка 8/2019, година XCI

Възрастните са най-големият резерв на пазара на труда

Възрастните са най-големият резерв на пазара на труда

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2022, година XCIV
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2021, година XCIII
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2020 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2020 – специално издание, година XCII – Sports education on the balkans during a pandemic
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG