Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2017 Брой 13, 2017

Златният ни шанс в „Хоризонт 2020“

в Брой 13, 2017

Български учени печелят 42 млн. евро с участие в над 250 проекта от Паневропейската програма за наука и иновации от нейното начало през 2014 г. 

Тези резултати поставят страната на 24-то място от 28-те страни – членки на ЕС. След нас се подреждат Литва, Латвия, Хърватска и Кипър. Най-силно е участието на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, Медицинския университет – Варна, фирма „Онтекст“ и институтите на БАН по механика и по информационни и комуникационни технологии. Това сочи последната статистика от европейската база данни eCorda.
Данните са представени от дирекция „Наука“ на МОН по време на форум за обучение на Националната контактна мрежа по програмата. Както в. „Аз-буки“ писа, през февруари е одобрен новият състав на Мрежата, която включва представителите на страната в програмните комитети на Програмата и националните контактни лица. В нея участват представители на академичната общност, на публичната администация, на бизнеса и на неправителствения сектор. До края на годината дирекция „Наука“ планира да организира серия от информационни дни в цялата страна за популяризиране на възможностите за българското участие в „Хоризонт 2020“. Статистиката от предишните рамкови програми показва, че в края на периода се обявяват конкурси с по-голям бюджет, за да се инвестират всички спестени средства. Това повишава успеваемостта на кандидатстването за финансиране, което е златен шанс за българските организации.
„Целта ни е да променим подхода към участието на България в програмите с европейско финансиране. За всички е ясно, че за да имаме по-силно представяне в тях, първо трябва да направим стъпките, които други страни вече са извървели – да се създаде активна контактна мрежа, да се изпращат добре подготвени специалисти в програмните комитети, които да защитават нашите интереси. От изключително значение е да направим така, че информацията от Брюксел да достига бързо и коректно до заинтересованите лица в България, като се използват всички възможни канали“, коментира министърът на образованието и науката Николай Денков. Той припомня, че тази година започват консултациите за изготвянето на работната програма на „Хоризонт 2020“ за периода 2018 – 2020г. и страната ни трябва да се включи активно в този процес, за да се постигне по-висока успеваемост.

 

Четете повече в бр. 13, 30 март – 5 април 2017г.


Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ може да закупите и от следните места:

СОФИЯ
Национален природонаучен музей, бул. „Цар Освободител” 1 (работно време: понеделник — неделя от 10,00 до 18,00 ч.);

ПЛОВДИВ
Основно училище “Алеко Константинов” (библиотеката), ул. “Божидар Здравков” 3а, тел.: 032/62 56 73, 0887 073 478;
ПУ „Паисий Хилендарски“, Ректората, Пловдив, ул. „Цар Асен“ 24;

БЛАГОЕВГРАД
Университетска книжарница, ЮЗУ „Неофит Рилски”, ул. „Иван Михайлов” 66, тел.: 073/588 540; 0894 426 038.

Етикети: Наука
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Професионално образование, година XIX, книжка 2, 2017

Следваща статия

Да получиш и образование, и занаят

Следваща статия
Да получиш и образование, и занаят

Да получиш и образование, и занаят

Свободният избор зависи от добрата информираност

Свободният избор зависи от добрата информираност

Докосване до богата култура

Докосване до богата култура

Последни публикации

  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2020 – специално издание, година XCII – Sports education on the balkans during a pandemic
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2020, година XCII
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2019, година XCI
  • Овладяване на четенето за социални цели – българско и английско начално училище
  • Коледен късметен календар – методическа обработка на автентични културни модели за образователни цели
  • Модел на педагогическа среда с антидискриминационен компонент и формиране на позитивни нагласи към хора с различен етнически произход и хора с увреждания
  • Иновации в сегрегираното образование – готов ли е учителят?
  • Дизайнът – иновативна проекция на разбирането за комуникацията в процеса на обучение
  • Чувството за принадлежност към Родината като аспект от националната идентичност на учениците от началното училище
  • Работа с надарени деца в обучението по „Български език и литература“ в начален етап на основната образователна степен
  • Training of Future Teachers of Natural Sciences in Pedagogical Universities of Ukraine: Realities and Prospects
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2019, година XCI
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG