Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2017 Брой 13, 2017

В крак с бизнеса и технологиите

в Брой 13, 2017

Са в столичната Професионална гимназия по хранително-вкусови технологии „Проф. д-р Георги Павлов“ в София. 

На 31 март тя отбелязва своя патронен празник и 66 години от своето създаване. Гимназията е първото училище в страната, профилирано от този тип. Сред първите две в страната, в които започва пилотно въвеждане на дуалното обучение по проект ДОМИНО, изпълняван от МОН в сътрудничество с Швейцарския федерален институт на професионалното образование и обучение.
За предизвикателствата пред училището и план-приема за следващата учебна година разказва директорът Нели Стоянова.

„За следващата учебна година планираме увеличение на броя паралелки. Заявили сме двойно повече, тъй като тази година основно образование ще завършат не само осмокласниците, но и ученици от VII клас“. Ръководството решава да акцентира с по-висок прием в специалностите „Производство на месо, месни продукти и риба“ и „Производство на захар и захарни изделия“. „Това са силните ни специалности, защото учениците има къде да практикуват“, обяснява решението Стоянова.
За следващата учебна година не се предвижда прием в дуална форма на обучение. То започва в гимназията през учебната 2015/2016 г. с общо 26 ученици от IX и X клас, които се обучават в специалността „Производство и преработка на мляко и млечни продукти“. На практика, столичната гимназия е единственото училище в България, в което се обучават ученици по тази специалност. През настоящата те вече имат и практика в реална работна среда. Предвижда се в XI и XII учениците да прекарват по два дни в училище и по три на работно място в предприятията и фирмите, които са включени в проекта. Директорката споделя, че засега срещат затруднения с фирмите от този бранш. Обикновено те са малки и не могат да поемат децата.

Четете повече в бр. 13, 30 март – 5 април 2017 г.


Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ може да закупите и от следните места:

СОФИЯ
Национален природонаучен музей, бул. „Цар Освободител” 1 (работно време: понеделник — неделя от 10,00 до 18,00 ч.);

ПЛОВДИВ
Основно училище “Алеко Константинов” (библиотеката), ул. “Божидар Здравков” 3а, тел.: 032/62 56 73, 0887 073 478;
ПУ „Паисий Хилендарски“, Ректората, Пловдив, ул. „Цар Асен“ 24;

БЛАГОЕВГРАД
Университетска книжарница, ЮЗУ „Неофит Рилски”, ул. „Иван Михайлов” 66, тел.: 073/588 540; 0894 426 038.

Етикети: Региони
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Професионално образование, година XIX, книжка 2, 2017

Следваща статия

Да получиш и образование, и занаят

Следваща статия
Да получиш и образование, и занаят

Да получиш и образование, и занаят

Свободният избор зависи от добрата информираност

Свободният избор зависи от добрата информираност

Докосване до богата култура

Докосване до богата култура

Последни публикации

  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2020 – специално издание, година XCII – Sports education on the balkans during a pandemic
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2020, година XCII
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2019, година XCI
  • Овладяване на четенето за социални цели – българско и английско начално училище
  • Коледен късметен календар – методическа обработка на автентични културни модели за образователни цели
  • Модел на педагогическа среда с антидискриминационен компонент и формиране на позитивни нагласи към хора с различен етнически произход и хора с увреждания
  • Иновации в сегрегираното образование – готов ли е учителят?
  • Дизайнът – иновативна проекция на разбирането за комуникацията в процеса на обучение
  • Чувството за принадлежност към Родината като аспект от националната идентичност на учениците от началното училище
  • Работа с надарени деца в обучението по „Български език и литература“ в начален етап на основната образователна степен
  • Training of Future Teachers of Natural Sciences in Pedagogical Universities of Ukraine: Realities and Prospects
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2019, година XCI
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG