Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. "Професионално образование"

Професионално образование, година XVII, книжка 4, 2015

от
13-08-2015
в Съдържание на сп. "Професионално образование"
A A

 CONTENTS / СЪДЪРЖАНИЕ

Рекламата и нейният визуален език
[The Advertising and its Visual Language]
/
Николай Кънчев / Nikolay Kanchev – 359

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

METHODOLOGY & EXPERIENCE /
МЕТОДИКА И ОПИТ

Компютърно подпомогнато обучение на ученици с увреден слух по природни науки в България
[Computer-assisted Science Teaching of Deaf Students in Bulgaria]
/
Милен Замфиров / Milen Zamfirov – 369

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Дидактическата игра като интерактивен метод в обучението по „Сервиране“
[The Didactic Game as an Interactive Teaching Method in Serving]
/
Слава Рачева / Slava Racheva – 379

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Методи за проверка и контрол на резултатите от обучението по „Обща теория на счетоводната отчетност“
[Methods for Examination and Results Control in General Theory of Accounting Class]
/
Красимира Макавеева / Krasimira Makaveeva – 387

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Особености и трудности на чуждоезиковото обучение при студенти от мултиетнически произход в райони със смесено население
[Teaching a Foreign Language and the Challenges it Entails with Students of Multicultural and Ethnically Different Background]
/
Ангел Николов / Angel Nikolov – 394

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Коучингът като инструмент за създаване на нова организационна култура в туризма
[Coaching as a Tool for Creating New Organizational Culture in Tourism]
/
Златина Караджова / Zlatina Karadzhova – 399

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

RESEARCH ACTIVITIES / ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ

Резултати от национално външно оценяване по чужд език в седми клас в област Сливен през учебната 2014/2015 година
[Results of National External Assessment in Foreign Language in Seventh Grade in Sliven Region During the Academic 2014/2015 Year]
/
Веселина Бонева / Veselina Boneva – 409

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

SCHOOL FOR TEACHERS / УЧИЛИЩЕ ЗА УЧИТЕЛИ

 

ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ „СВ.ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ“ − КЮСТЕНДИЛ /
PRIMARY SCHOOL „SV.PAISIY HILENDARSKI“ – KYUSTENDIL

 

 

Иновационен мениджмънт в системата на образованието. Училищна  програма за въвеждане на тренинг за житейски умения
[Innovative Management in The Education System. School Program for Introduction of Training for Universal Skills]
/
Здравка Тасева / Zdravka Taseva – 423

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Училище с вкус на лято. Идеи за творчески занимания с деца от предучилищна и начална училищна възраст
[School with Taste of Summer. Ideas for Creative Activities with Preschool and Primary School Age Students]
/
Аня Стоянова / Anya Stoyanova – 433

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Форум-театърът в целодневната организация на учебния процес
[The Forum-theater in Full-day Organization of Learning]
/
Венка Лумбева / Venka Lumbeva – 440

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

SCHOOL FOR TEACHERS / УЧИЛИЩЕ ЗА УЧИТЕЛИ

 

ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ „СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ“ – СЕЛО АРДА, ОБЩИНА СМОЛЯН /
PRIMARY SCHOOL “ST. ST. CYRIL AND METHODIUS” – VILLAGE OF ARDA, SMOLYAN MUNICIPALITY

 

Представяне на основно училище „Св. св. Кирил и Методий“ – село Арда, община Смолян
[Presentation оf “St. St. Cyril and Methodius” Primary School, Village of Arda, Smolyan Municipality]
/
Ф. Романов / F. Romanov – 445

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Работа със слети класове в начален етап на основната образователна степен – методи и похвати за стимулиране на учебно-познавателната дейност
[Work with Combined Classes in Primary School – Methods and Tools for Boosting Learning and Cognitive Activity]
/
Веселина Хаджиева, Сирма Сиракова / Veselina Hadzhieva, Sirma Sirakova – 448

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Организиране и ефективно прилагане на новия модел на целодневна организация на учебния процес
[Organizing and Effective Implementation оf the New Model of Full-day Learning Organization]
/
Мариела Костадинова, Елиза Хаджиева / Mariela Kostadinova, Eliza Hadzhieva – 452

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

READ IN THE LATEST ISSUES OF „AZ BUKI“ JOURNALS /
В НОВИТЕ БРОЕВЕ НА СПИСАНИЯТА НА „АЗ БУКИ“ ЧЕТЕТЕ – 458

GUIDE FOR AUTHORS / УКАЗАНИЯ ЗА АВТОРИТЕ – 460


 

 РЕКЛАМАТА И НЕЙНИЯТ ВИЗУАЛЕН ЕЗИК

Николай Кънчев

Софийски университет „Климент Охридски“

 

Резюме. Статията разкрива особености на телевизионната реклама „отвътре“ – начините, по които трябва да бъде създадена, за да въздейства ефективно на зрителите. Описани са екранните кодове, които провокират подсъзнателно зрителите към харесването на определен продукт. Дадени са примери с реклами на разпознаваеми видове стоки, които показват реалния ефект от скритото действие на тези кодове.

Keywords: advertising, codes, television, ways to create

 

THE ADVERTISING AND ITS VISUAL LANGUAGE

 

Abstract. The article reveals characteristics of the TV advertising “inside” –the way it has to be created to effectively infl uence the viewers. The text describesscreen codes that provoke viewers to subconscious liking of a product. Someexamples, given with advertisements of recognizable types of goods, show the realeffect of the hidden action of these codes.

 

Mr. Nikolay Kanchev, PhD Student

Faculty of Journalism and Mass Communication

University of Sofia

Sofia, Bulgaria


 

 КОМПЮТЪРНО ПОДПОМОГНАТО ОБУЧЕНИЕНА УЧЕНИЦИ С УВРЕДЕН СЛУХПО ПРИРОДНИ НАУКИ В БЪЛГАРИЯ

 

Милен Замфиров

Софийски университет „Св. Климент Охридски“

 

Резюме. Статията е посветена на алтернативните възможности, които давакомпютърното обучение на учениците с увреден слух по природни науки в България. Посочени са проблемите, както са описани, и две компютърни програми,които успешно подпомагат процеса на обучение при слуховоувредени ученици.

 

Keywords: PC education, Deaf, sign language, sign language dictionary

 

COMPUTER-ASSISTED SCIENCE TEACHING OF DEAF STUDENTS IN BULGARIA

 

Abstract. This article focuses on alternatives, given to deaf students by thecomputer education in natural sciences. Some specifi c problems are shown.Two computer programs, assisting the learning process of impaired students, aredescribed.

 

Dr. Milen Zamfi rov, Assoc. Prof.

Department of Special Education and Speech Therapy

Sofi a University St. Kliment Ohridski

15, Tsar Osvoboditel Blvd.

1504 Sofi a, Bulgaria


 

 ДИДАКТИЧЕСКАТА ИГРА КАТО ИНТЕРАКТИВЕН МЕТОД В ОБУЧЕНИЕТО ПО „СЕРВИРАНЕ“

 

Слава Рачева

Професионална гимназия по туризъм „Иван Петрович Павлов“ – Русе

 

Резюме. Дидактическата игра като метод на обучение е изключителноподходяща за професионалното образование. Чрез нея се възпроизвеждатразлични практически ситуации, извършват се технологични операции и сепресъздават междуличностни отношения. Дидактическата игра активизирамисленето и въображението на учениците и пътят на познанието става по-достъпен. В изложението е представен модел на реализиране на дидактическатаигра в обучението по „Сервиране“. Направен е анализ на предимствата на метода, както и на влиянието му върху резултатите от учебния процес.

Keywords: interactive, сmethods of training, serving, educational game, didactic game

 

THE DIDACTIC GAME AS AN INTERACTIVE TEACHINGMETHOD IN SERVING

 

Abstract. The didactic game as a teaching method is extremely useful invocational education. By the implementation of didactic games, a wide range ofpractical situations can be simulated – from technological operations to interpersonalrelations. Moreover, didactic game improves thinking and it helps students developtheir imagination, which ease the learning process. The paper presents a workingmodel of didactic game on the subject of serving. Also, its effect on vocationaltraining is analyzed, and the advantages of the method are given.

 

Eng. Slava Racheva

Professional School of Tourism “Ivan Petrovich Pavlov”

Ruse, Bulgaria


 

 МЕТОДИ ЗА ПРОВЕРКА И КОНТРОЛНА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ ОБУЧЕНИЕТО ПО „ОБЩАТЕОРИЯ НА СЧЕТОВОДНАТА ОТЧЕТНОСТ“

 

Красимира Макавеева

Варненска търговска гимназия „Георги Сава Раковски“ − Варна

 

Резюме. С настоящия материал се разглежда проблемът за контрола и оценяването по „Обща теория на счетоводната отчетност“. По време на изследването се уточняват нормативните документи, използвани в професионалнотообучение за придобиване на квалификация по професия „Оперативен счетоводител“. Разглежда се тестът като метод за изпитване и контрол и неговотоприложение в процеса на обучение.Keywords: docimology, evaluating, monitoring, accounting, vocational education

 

METHODS FOR EXAMINATION AND RESULTS CONTROLIN GENERAL THEORY OF ACCOUNTING CLASS

 

Abstract. This paper considers the problem of monitoring and examination ofstudent’s achievements in General Theory of Accounting classes. The legal trainingdocuments used for acquiring Accountant professional qualifi cation are beingspecifi ed. The application of test as a tool for examination and control during thelearning process is also being discussed.

 

Mrs. Krasimira Makaveeva

High School of Commerce “Georgi Rakovski”

Varna, Bulgaria


 

 ОСОБЕНОСТИ И ТРУДНОСТИ НАЧУЖДОЕЗИКОВОТО ОБУЧЕНИЕ ПРИ СТУДЕНТИОТ МУЛТИЕТНИЧЕСКИ ПРОИЗХОД В РАЙОНИСЪС СМЕСЕНО НАСЕЛЕНИЕ

 

Ангел Николов

Пловдивски университет

Филиал „Л. Каравелов“ – Кърджали

 

Резюме. Настоящата научна разработка проследява и описва особеностите на чуждоезиковото обучение при студенти от турски произход и трудностите, които те срещат, в изучаването на английски език. Те се наблюдават само при някои студенти от турски произход, чийто майчин език не е български. Описани са конкретни методически практики и решения, които подпомагат чуждоезиковото обучение при студенти, главно от Източните Родопи, невладеещи добре български език поради отсъствие на българска естествена семейна и социална езикова среда. Прилагането на описаните в статията методически практики и начини на обучение е работещо и ефективно решение, което не само дава добри резултати, но и до голяма степен улеснява процеса на обучение както за студентите, така и за техните преподаватели.

Keywords: foreign language teaching, specifi cs, source language, target language

 

TEACHING A FOREIGN LANGUAGE AND THECHALLENGES IT ENTAILS WITH STUDENTS OFMULTICULTURAL AND ETHNICALLY DIFFERENTBACKGROUND

 

Abstract. This study proposes some methodology of teaching a foreign language (target language) by means of source language (mother language) in cases when students to be taught are not very profi cient and fl uent in the mother tongue used as a basis. Specifi c ways, methods and practices are indispensable and they include certain language exercises and drills so that such kind of diffi culties can be effectively overcome.

 

Mr. Angel Nikolov, Assist. Prof.

“Lyuben Karavelov” Branch

University of Plovdiv

Kurdjali, Bulgaria


 

 КОУЧИНГЪТ КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА НОВА ОРГАНИЗАЦИОННА КУЛТУРА В ТУРИЗМА

 

Златина Караджова

Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ – Бургас

 

Резюме. В статията се анализират възможностите на коучинга като процес на обучение, самообучение, развитие и саморазвитие за мениджърите и собствениците на предприятия в отрасъл „Туризъм“. Разгледани са причините, ситуациите и ползите от ползването на тази нова форма за самоусъвършенстване с оглед създаване на съвременна организационна култура в туризма, приложението на която ще доведе до формиране на лоялни на българския туристически продукт потребители.

Keywords: coaching, training, self-training, development, self-development, self-improvement, corporate culture, tourism

 

COACHING AS A TOOL FOR CREATING NEW ORGANIZATIONAL CULTURE IN TOURISM

 

Abstract. The article analyzes the possibilities of coaching as a process of training, self-training, development and self-development for managers and owners of businesses in the sector “Tourism”. The reasons, situations and benefi ts from the use of this new form of self-improvement are discussed in order to create a modern organizational culture in tourism, the application of which will lead to the formation of consumers, loyal to Bulgarian tourist product.

 

Dr. Zlatina Karadzhova, Assoc. Prof.

Assen Zlatarov University

Burgas, Bulgaria


 

 РЕЗУЛТАТИ ОТ НАЦИОНАЛНО ВЪНШНО ОЦЕНЯВАНЕ ПО ЧУЖД ЕЗИК В СЕДМИ КЛАС В ОБЛАСТ СЛИВЕН ПРЕЗ УЧЕБНАТА 2014/2015 ГОДИНА

 

Веселина Бонева

Инженерно-педагогически факултет – Сливен

Технически университет – София

 

Резюме. Статията представя кратък анализ от Национално външно оценяване (НВО) по чужд език в VII клас през учебната 2014/2015 година на училищата в област Сливен. Акцентира се на вида и броя на преподаваните езици в училищата от различните общини на областта. Статията представя емпирична картина на състоянието на подготовката на българските ученици от VII клас. Данните са събрани чрез метода на обобщение и анализ на годишните доклади на училищата от областта до Регионалния инспекторат по образованието – Сливен, както и от публикуваната в интернет страницата на Министерството на образованието и науката информация.

Keywords: national external assessment, 7th grade, region of Sliven, foreign language education

 

RESULTS OF NATIONAL EXTERNAL ASSESSMENT IN FOREIGN LANGUAGE IN SEVENTH GRADE IN SLIVEN REGION DURING THE ACADEMIC 2014/2015 YEAR

 

Abstract. The article shows the result in National external assessment in foreign language in 2014-2015 academic year in the region of Sliven. It examines the problem of foreign language education in 7th grade in this region and deals with the kind and number of languages taught in the different municipalities. Empirical data were collected by the method of the survey on school reports and also by official data published in the website of the Ministry of Education and Science.

 

Mrs. Veselina Boneva

Faculty of Engineering and Pedagogy – Sliven

Technical University – Sofi a

18, Bratya Miladinovi Str.

8801 Sliven, Bulgaria


 ИНОВАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В СИСТЕМАТА НА ОБРАЗОВАНИЕТО. УЧИЛИЩНА ПРОГРАМА ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА ТРЕНИНГ ЗА ЖИТЕЙСКИ УМЕНИЯ

 

Здравка Тасева

Основно училище „Св. Паисий Хилендарски“ − Кюстендил

 

Резюме. Статията представя разработването на училищна програма за въвеждане на тренинг за житейски умения в Основно училище „Св. Паисий Хилендарски“ − Кюстендил

 

Keywords: innovation management, universal skills

 

INNOVATIVE MANAGEMENT IN THE EDUCATION SYSTEM. SCHOOL PROGRAM FOR INTRODUCTION OF TRAINING FOR UNIVERSAL SKILLS

 

Abstract. The paper represents development of school Program for the ntroduction of Training for Universal Skills in “St. Paisiy Hilendarski” Primary School, city of Kyustendil, Bulgaria

 

Mrs. Zdravka Taseva

Principal

“St. Paisiy Hilendarski” Primary School

Kyustendil, Bulgaria


 

 УЧИЛИЩЕ С ВКУС НА ЛЯТО. ИДЕИ ЗА ТВОРЧЕСКИ ЗАНИМАНИЯ С ДЕЦА ОТ ПРЕДУЧИЛИЩНА И НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

 

Аня Стоянова

Основно училище „Св. Паисий Хилендарски“ – Кюстендил

 

Резюме. В настоящата разработка представяме идеите си за ваканционните дни на децата от начален етап и на бъдещите първокласници, за които тези първи училищни срещи ще предначертаят пътя им в „голямото“ училище и отношението им към него далеч преди първия звънец.

Keywords: summer school, preschool, primary school, craft activities, art

 

SCHOOL WITH TASTE OF SUMMER. IDEAS FOR CREATIVE ACTIVITIES WITH PRESCHOOL AND PRIMARY SCHOOL AGE

 

Abstract. In this paper we present our ideas for holiday activities for children at early stage of education and future fi rst-graders for whom these fi rst meetings with school will pave their way in the “real” school and their attitude towards it long before the first bell.

 

Mrs. Anya St. Stoyanova

Head Teacher

“St. Paisiy Hilendarski” Primary School

Kyustendil, Bulgaria


 ФОРУМ-ТЕАТЪРЪТ В ЦЕЛОДНЕВНАТА ОРГАНИЗАЦИЯ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС

 

Венка Лумбева

ОУ „Св. Паисий Хилендарски“ – Кюстендил

 

Резюме. Статията представя педагогически опит от прилагането на форум-театъра в целодневната форма на обучение като способ за решаване на социокултурни проблеми. Keywords: forum theater, full-day organization of learning, Neuro-linguistic programming (NLP), non-formal learning

 

THE FORUM THEATER IN FULL-DAY ORGANIZATION OF LEARNING

 

Abstract. This paper represents specifi c pedagogical experience in application of Forum Theater in full-time education classes as tool for resolving socio-cultural issues.

 

Mrs. Venka Lumbeva

Head Teacher

“St. Paisiy Hilendarski” Primary School

Kyustendil, Bulgaria


 ПРЕДСТАВЯНЕ НА ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ „СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ“ – СЕЛО АРДА, ОБЩИНА СМОЛЯН

 

Ф. Романов

ОУ „Св. св. Кирил и Методий“ – с. Арда, общ. Смолян

 

PRESENTATION OF “ST. ST. CYRIL AND METHODIUS” PRIMARY SCHOOL – VILLAGE OF ARDA, SMOLYAN MUNICIPALITY

 

Mr. F. Romanov

Principal

“St. St. Cyril and Methodius” Primary School

Arda Village, Smolyan Municipality, Bulgaria


 

 РАБОТА СЪС СЛЕТИ КЛАСОВЕ В НАЧАЛЕН ЕТАП НА ОСНОВНАТА ОБРАЗОВАТЕЛНА СТЕПЕН – МЕТОДИ И ПОХВАТИ ЗА СТИМУЛИРАНЕ НА УЧЕБНО-ПОЗНАВАТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ

 

Веселина Хаджиева, Сирма Сиракова

ОУ „Св. св. Кирил и Методий“ – с. Арда, общ. Смолян

 

Резюме. Работата със слети класове в началното училище поставя специфични предизвикателства пред учителя, който трябва да работи едновременно с ученици от различни възрастови групи/класове. В тази статия се предлагат иновативни методи и инструменти, които са се доказали като ефективни при работа с децата.

Keywodrs: combined classes, primary school, learning, cognition

 

WORK WITH COMBINED CLASSES IN PRIMARY SCHOOL – METHODS AND TOOLS FOR BOOSTING LEARNING AND COGNITIVE ACTIVITY

 

Abstract. Work with combined classes in Primary School brings specific challenges to the teacher dealing simultaneously with pupils from different ages/classes. In this paper we propose innovative methods and tools, which proved to be effi cient in our practice to enhance learning and cognition of the youngsters.

 

Mrs. Veselina Hadzhieva, Mrs. Sirma Sirakova

“St. St. Cyril and Methodius” Primary School

Arda Village, Smolyan Municipality, Bulgaria


 

 ОРГАНИЗИРАНЕ И ЕФЕКТИВНО ПРИЛАГАНЕ НА НОВИЯ МОДЕЛ НА ЦЕЛОДНЕВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС

 

Мариела Костадинова, Елиза Хаджиева

Основно училище „Св. св. Кирил и Методий“ – с. Арда

 

Резюме. Целодневната организация на учебния процес включва пълния образователен цикъл за постигане на общодостъпно, базисно знание, основано на принципите на справедливост, толерантност и перспективност. Чрез специфичната структура на дейностите в полуинтернатните групи се цели правилно разпределяне на часовете за самоподготовка, занимания по интереси и организиран отдих. Всички дейности взаимно се допълват и водят до създаване на емоционална и позитивна учебна среда.

Keywords: full-day school process, self-training

 

ORGANIZING AND EFFECTIVE IMPLEMENTATION OF THE NEW MODEL OF FULL-DAY LEARNING ORGANIZATION

Abstract. Full-day organization of the educational process includes a full educational cycle, which is to introduce general knowledge based on the principles of justice, tolerance and viability. Through specifi c structure of activities within teaching classes it is sought proper allocation of hours of self-study, classes and organized recreational activities. All activities complement each other and create emotionally rich  and positive learning environment.

 

Mrs. Mariela Kostadinova, Mrs. Eliza Hadzhieva

“St. St. Cyril and Methodius” Primary School

Arda Village, Smolyan Municipality, Bulgaria

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПрофесионално образование, година XIV, книжка 1, 2012 Default ThumbnailПрофесионално образование, година XIV, книжка 5, 2012 Default ThumbnailПрофесионално образование, година XV, книжка 1, 2013 Default ThumbnailПрофесионално образование, година XVI, книжка 6, 2014

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Да запалиш огън в сърцата

Следваща статия

Чуждоезиково обучение, книжка 4, година XLII, 2015

Следваща статия

Чуждоезиково обучение, книжка 4, година XLII, 2015

сп. "История", книжка 4, година XXIII, 2015

Добрич и Констанца обменят добри практики

Добрич и Констанца обменят добри практики

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Годишно съдържание
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2023, година XCV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"