Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Enhancing Student Motivation and Achievement through Digital

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
05-12-2025
в Uncategorized
A A

Mikloš Kovač1), Dr. Mirjana Brdar2), Dr. Goran Radojev3),
Dr. Radivoje Stojković4)
1)Electrotechnical School “Mihajlo Pupin”, Novi Sad (Serbia)
2)Faculty of Technology Novi Sad, University of Novi Sad (Serbia)
3)Faculty of Science, University of Novi Sad (Serbia)
4)Gymnasium “Jovan Jovanović Zmaj”, Novi Sad (Serbia)

https://doi.org/10.53656/math2025-6-1-est

Abstract. The established mind mapping technique can be effectively applied in various digital contexts. In this research, tasks related to ellipses were integrated into quizzes on the Moodle platform. Each task was designed using the mind mapping technique, enabling students to receive feedback and assistance at each step when they provided incorrect answers. The primary objective of this study was to evaluate improvements in student motivation and achievement through the digital implementation of mind maps. The experimental results showed that students who used this technique performed significantly better on tests compared to those who completed tasks using traditional methods. Additionally, a survey conducted among participants
confirmed the effectiveness of digital mind maps in enhancing both student motivation and learning outcomes.
Keywords: mind maps, quizzes, Moodle, ellipse

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailРелевантни ли са утвърдените таксономии за обучение в електронна среда? Default ThumbnailUsing Digital Educational Technologies to Promote Intercultural Interaction of the Future Economists in the Educational Environment Default ThumbnailИзползване на системите за управление на обучението в контекста на интерактивното образование Default ThumbnailArtificial Intelligence – Assisted Learning in Moodle
Етикети: ellipsemind mapsMoodlequizzes

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Без такси за обучение в специалности от професионално направление „Металургия“

Следваща статия

Application of Python in Data Forecasting using SARIMA Models

Следваща статия

Application of Python in Data Forecasting using SARIMA Models

Министерствата на отбраните

И Варна е красива, и Русе е красиво

Математическо моделиране в първи гимназиален етап: изграждане на междупредметни връзки между математика, физика, биология и информационни технологии

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 9s/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4s/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2024, година XCVI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"