Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Framework for Designing Visually Orientated Tools to Support Project Management

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
31-10-2024
в Uncategorized
A A

Dalibor Milev, Nadezhda Borisova, Elena Karashtranova
Faculty of Mathematics and Natural Sciences
South-West University “Neofit Rilski” – Blagoevgrad (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2024-5-2-fra

Abstract. Modern technologies enable the use of visually oriented tools to organize projects, ideas, and tasks in a completely informal manner. Visually oriented software does not impose a structure or method for organizing
and presenting user projects. This approach gives users the ability to organize their tasks in a visual format, promoting a more intuitive and adaptable work environment. This article introduces software product designed and developed to effectively organize and plan tasks, projects, or ideas. The product allows users to create boards on which they can mark their ideas by adding certain elements. With these different elements, the workflow of each user can be visually illustrated and parts of the plan can be highlighted. Easy planning is achieved from an easy-to-read format with a variety of visual elements that are more natural to organize a plan with step implementation, and quickly share the plan for all of its development teams.
Keywords: visual board, visual software design, creative project management, collaborative platform

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКонкурсни задачи на броя Default ThumbnailКръгла маса за Васил Левски и четничеството Default ThumbnailПревод и интерпретация в обучението по български език и литература Default ThumbnailIntonation and Children with Emotional and Behavioral Problems
Етикети: collaborative platformcreative project managementvisual boardvisual software design

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Подход за откриване на пропуски в сигурността на уеббраузъри в операционни системи за мобилни устройства

Следваща статия

Топ готвачи споделят умения с учители и ученици

Следваща статия
Топ готвачи споделят умения с учители и ученици

Топ готвачи споделят умения с учители и ученици

3D образователен подход в обучението по стереометрия

МОН и Службата на Върховния комисариат за бежанците на ООН в България подписаха меморандум за сътрудничество

МОН и Службата на Върховния комисариат за бежанците на ООН в България подписаха меморандум за сътрудничество

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Годишно съдържание
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2023, година XCV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"