Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Исторически и културни корени на таро картите. Анализ на произхода и еволюцията

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
02-08-2024
в Uncategorized
A A

Д-р Ивайло Саралийски
Нов български университет

https://doi.org/10.53656/his2024-4-5-tar

Abstract. This article explores the origins and historical development of Tarot cards. The main theories of the origins of the Tarot are examined, including those linking it to ancient Egypt, medieval Europe and Renaissance Italy. The role of Tarot cards in various cultural and spiritual traditions is also detailed, as well as their influence on contemporary practices in psychology and self-knowledge. Contemporary views of the Tarot are also explored, highlighting the symbolism and functions of the cards, as well as the challenges in their use. In conclusion, the study presents the Tarot cards not only as a tool for divination, but also as a significant element in cultural history and personal development.
Keywords: Tarot, history, origins, Renaissance, culture

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailAncient Translations and Reviews of the Holy Scriptures in The Greek Language. Contribution to the History of Biblical Translations Default ThumbnailThe Science of Upbringing, Training and Education – Historical Review, Etymological Research and Interpretation of Pedagogical Concepts Default ThumbnailHeuristic Potential Of Transformative Learning Ideas Default ThumbnailМедийно образование за деца: Предизвикателствата на новото дигитално общество
Етикети: culturehistoryoriginsRenaissanceTarot

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Игрите на квартала и „владеенето на територии“

Следваща статия

Изключителен принос. Книгите на френския пътешественик от XIX век д-р Ами Буе вече са с академично издание на български език

Следваща статия

Изключителен принос. Книгите на френския пътешественик от XIX век д-р Ами Буе вече са с академично издание на български език

Ново изследване върху развитието на независимия финансов одит в България след 1991 година

Сп. „История“, книжка 4/2024, година XXXII

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Годишно съдържание
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2023, година XCV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"