Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 3/2021, година XCIII

в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ

Задължителността на предучилищното образование – климат на доверие и свобода

Маргарита Колева, Блага Джорова
Югозападен университет „Неофит Рилски“
Ева Жечева
Омбудсман на Република България

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.01

Резюме. Авторите проучват ресурса на „задължителното предучилищно образование“ в България, като насочват вниманието към проблемните сфери на управленската и образователната практика в системата и търсят конкретни социалнопедагогически решения…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Оценка на ефективността на автоматизирана система за генериране на тестове по програмиране чрез педагогически експеримент

Ива Костадинова, Магдалена Гарванова,
Иван Иванов, Катя Рашева-Йорданова
Университет по библиотекознание и информационни технологии

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.02

Резюме. След направен преглед на съществуващи системи за генериране на електронни тестове проблемът, който се наблюдава в педагогическата практика, е липсата на интегрирани автоматизирани системи за проверка на знания по програмиране, чрез които да бъде заменен ръчният труд на университетските преподаватели по създаване на тестови въпроси с автоматизиран подход…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Пропедевтика на геометрични преобразувания чрез откриване на разлики

Тони Чехларова
Институт по математика и информатика – БАН

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.03

Резюме. Представени са възможности за пропедевтика на геометрични преобразувания чрез задачи за намиране на разлики в две изображения…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Идентичност, себеутвърждаване и себерефлексия при ученици и студенти

Боян Василев
Пловдивски университет „П. Хилендарски“
Маргарита Бакрачева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.04

Резюме.  Уменията за себерефлексия се изграждат като част от общото психосоциално развитие и себеопределяне и процесът може да бъде целенасочено подкрепен…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Многоезичието в училищна среда като политически и практико-педагогически проблем

Янка Коева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.05

Резюме. В статията се разглеждат някои основни научни идеи за многоезичието. Разграничават се усвояването на чужд език и на книжовния език, различен от майчиния…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Теоретични основи на опитно-изследователска дейност по човекът и природа в началните класове

Цветомира Иванова
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.06

Резюме. В статията се представя структурата на опитно-изследователска дейност в съпоставка със структурата на дейността и в частност –със структурата на познавателната дейност…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ИНОВАТИВНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ И СОЦИАЛНОПЕДАГОГИЧЕСКИ ПРАКТИКИ

Survey of Parents’ Disposition to Co-creation with Their Children

Reni Hristova-Kotseva
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.07

Abstract. This article presents an analysis of the results of a survey conducted with parents of 3-to-7-year-old children…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Awareness and Personal Perceptions of Covid-19 in 6 – 7-Year Old Children after a Period of Social Isolation

Delyana Chuhovska
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.08

Abstract. The paper presents the results of a survey focused on children’s awareness of coronavirus…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Development of Colour Perception and Colour Combination Skills of Preschool Children through Studying Artworks of Impressionist Artists

Galina Nikolova
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.09

Abstract. This article studies the development of painting skills in preschool children by studying the works of Impressionist artists…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Influence of Digital Technologies on the Speech Development of 5-to-7-Year-old Children

Yoanna Tsaneva
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.10

Abstract. The present paper presents the results of an author’s research on the influence of social information environment on the speech development and communication skills of five-to-seven-year-old children…

виж повече


ДОКТОРАНТСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Оценката на труда на учителите, като елемент на мениджмънта на персонала в детската градина

Аксения Тилева
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.11

Резюме. Оценката все повече се признава като ценен инструмент за насърчаване на развитието и растежа в професията…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


КНИЖНИНА

Невродидактика [Neurodidactics]

Радев, Пл. (2020). Невродидактика. София: Fast Print Books,
ISBN: 978-619-236-189-1

Наталия Витанова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.12

виж повече

 

 

 

 

Монтесори методът и приобщаващата образователна среда

Балканска, Н. (2020). Монтесори методът и приобщаващата
образователна среда. София: ИК „Феномен“, ISBN: 978- 954-549-144-3

Катерина Караджова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.13

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

За асистиращите и информационните технологии в образованието

Сивакова, В. (2020). Асистиращи и информационни технологии
в образованието. Пловдив: Университетско издателство „Паисий Хилендарски“, ISBN 978-619-202-562-5

Георги Тотков
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.14

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


СЪБИТИЯ

Георги Стойков Раковски (Патриархът просветител революционер по повод 200 години от рождението му)

Любен Димитров
СУ „Св. Климент Охридски“
Българска академия на науките

https://doi.org/10.53656/ped2021-3.15

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2021, година XXX

Следваща статия

Eдна легенда на 100 години

Следваща статия
Eдна легенда на 100 години

Eдна легенда на 100 години

Полетът на щъркела

Полетът на щъркела

В ход е дигиталното обучение

Рецепти в картини и слово

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2023, година XCV
  • Годишно съдържание на сп. Педагогика, 2022 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2022, година XCIV
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2021, година XCIII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG