Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 2/2021, година XCIII

в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

ИСТОРИЯ НА ПЕДАГОГИКАТА

Инспектиране на училищата във Bарненско-преславска епархия / Bарненска губерния през 70-те години на ХIХ век

Милена Георгиева
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.01

Резюме. В настоящата статия е представена част от дисертационно изследване, посветено на живота и делото на един от най-изявените български просветители – Тодор Икономов (1838 – 1892)…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ

Интеграцията чрез образование на децата и учениците от етнически малцинства в България – тенденции за развитие

Сийка Чавдарова-Костова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.02

Резюме. В статията се представят перспективи пред развитието на процеса на образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства в България през първите две десетилетия на XXI век…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Промяна на парадигмалните ориентири във висшето образование

Румяна Неминска
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.03

Резюме. Ако образованието се разглежда като конструкт на обществото, то в него ясно са отличими два основни фундамента – социалният и научноизследователският…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Формиране на комуникативни умения при деца с множество увреждания по метода на фасилитиращата комуникация

Дияна Георгиева
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.04

Резюме. Статията е посветена на ресурсите на фасилитиращата (облекчаваща) комуникация (Facilitated communication), намираща широко приложение в качеството на един от алтернативните методи за общуване и взаимодействие при деца с множество нарушения…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Педагогическа мултикултурна осъзнатост. Апробиране на скала за изследване на учителски нагласи спрямо етнически различните деца в образованието

Мила Златева, Юрий Янакиев
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.05

Резюме. Изследването има за цел да проучи връзката между мултикултурната осъзнатост на учителите и демографските фактори и факторите на професионалната им среда…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Педагогическата анимация при овладяване на английски език в първи клас на началното училище

Диана Димитрова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.06

Резюме. Статията разглежда въпроса, свързан с използването на педагогическата анимация в обучението по английски език в първи клас…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ИНОВАТИВНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ И СОЦИАЛНОПЕДАГОГИЧЕСКИ ПРАКТИКИ

Works of Art and 5 – 10-Year Old Children

Plamen Legkostup
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.07

Abstract. This article reflects the views of its author on the importance of perception of art in its integral wholeness in the process of developing pedagogical interaction with children contributing to their personal and social development…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Synergy between Games and Technology in Preschool Environmental Education

Petya Karaivanova-Konakchieva
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.08

Abstract. The paper presents the results of a research focused on the synergetic effects of game-technology collaboration in preschool environmental education…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


Aggressive Behaviour in the Context of Multiple Disabilities of Institutionalized Children and Young People – Case Studies

Desislava Popova
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.09

Abstract. The topic of aggression is extremely relevant in our daily lives and this is why it is often the subject of theoretical and practical analysis. In the context of institutional care, it acquires specific dimensions related to a number of factors…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Movement Games as a Means of Overcoming Aggression in Preschool Age

Krasimira Petrova
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.10

Abstract. Physical education influences the development of moral, volitional, and personal qualities in individuals…

ВИЖ ПОВЕЧЕ


КНИЖНИЖА

Овладяване на ключови компетенции при ориентиране в света

Стоянова, М. (2019). Овладяване на ключови компетенции при ориентиране
в света. София: Авангард принт, ISBN 978-954-337-398-7 374

Мирена Легурска
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.11

ВИЖ ПОВЕЧЕ

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Сп. „Философия“, книжка 1/2021, година XXX

Следваща статия

Приключения в съзвездието Лъв

Следваща статия
Приключения в съзвездието Лъв

Приключения в съзвездието Лъв

В ход е дигиталното обучение

Ало, ало …

Променящо живота ново лечение на рак на гърдата

Променящо живота ново лечение на рак на гърдата

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2023, година XCV
  • Годишно съдържание на сп. Педагогика, 2022 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2022, година XCIV
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2021, година XCIII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG