Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

„Майсторските класове“ и ролята им за повишаване професионалната подготовка на бъдещите педагози

в Uncategorized

Гл. ас. д-р Йорданка Николова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-6.11

Резюме. В статията са представени и анализирани проведени „майсторски класове“ под формата на споделени добри педагогически практики; критериите за избор на иновативна практика и учител, който да сподели педагогическия си опит пред бъдещите педагози с цел по-добрата им подготовка за изпълнение на професионалните им задължения в условия на осъществяване на обучение от разстояние в електронна среда (ОРЕС), смесено обучение, присъствено обучение; откроени са иновативните моменти в споделените „процесуални иновации“ и „иновации в услугите“; обобщени и анализирани са резултатите от проведеното проучване на мненията и оценъчните позиции на студентите относно ефективността и приложимостта на предложените идеи.
Ключови думи: добра педагогическа практика; иновации, образование; преподаване; квалификация; електронни ресурси; дистанционно обучение; смесено обучение

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweet
Предишна статия

Modern Practice of Using Interactive Forms and Methods of Preventive Education of the Student Youth

Следваща статия

Сп. „Педагогика“, книжка 6/2022, година XCIV

Следваща статия

Сп. „Педагогика“, книжка 6/2022, година XCIV

Да бъдем хора, а не потребители*

Да бъдем хора, а не потребители*

В ход е дигиталното обучение

Превърнахме сe в паразити за планетата*

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2023, година XCV
  • Годишно съдържание на сп. Педагогика, 2022 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2022, година XCIV
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG