Сп. „Педагогика“, книжка 4/2022, година XCIV
ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ Съвременната българска литература за деца и формирането на умения за четене с разбиране в начална училищна възраст Проф....
Вижте повечеИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ Съвременната българска литература за деца и формирането на умения за четене с разбиране в начална училищна възраст Проф....
Вижте повечеDigital transformation catalyzed by COVID-19 pandemic: challenges and solutions Prof. Dr. Eliza Stefanova Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria) https://doi.org/10.53656/ped2022-3s.01...
Вижте повечеИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ Педологията – неосъществената наука за детето Доц. д-р Милка Терзийска Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-3.01 Резюме. Целта...
Вижте повечеИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ Родителски тренинг, специфициран на базата възраст на детето Проф. Теодора Стоева Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-2.01 Резюме....
Вижте повечеКЪМ ЧИТАТЕЛЯ СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ, От името на редакционната колегия на списание „Педагогика“ и от мое име Ви честитя Новата 2022...
Вижте повечеПЕДАГОГИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XCIII, 2021 PEDAGOGY BULGARIAN JOURNAL ОF EDUCATIONAL RESEARCH АND PRACTICE VOLUME 93, 2021 ANNUAL CONTENTS /...
Вижте повечеСВЪРЗАНОСТ ФОРМАЛНО – НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ За перспективите и предизвикателствата пред „приобщаването“ на неформалното образование в лоното на образователните системи Проф....
Вижте повечеИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ Технологии, които ще променят бъдещето на образованието Проф. Наталия Витанова Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ https://doi.org/10.53656/ped2021-8.01 Резюме. В...
Вижте повечеEDUCATION AND MARITIME INDUSTRY Concept Of Present Practice In Choosing Of Optimal Number Of Tugs Rino Bošnjak, Zvonimir Lušić ,...
Вижте повечеИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ Развитие на когнитивни умения чрез компютърни образователни игри Проф. д-р Тодорка Терзиева Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“ https://doi.org/10.53656/ped2021-7.01 Резюме....
Вижте повече