Сп. „Педагогика“, книжка 3/2022, година XCIV

ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ Педологията – неосъществената наука за детето Доц. д-р Милка Терзийска Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-3.01 Резюме. Целта...

Вижте повече

Сп. „Педагогика“, книжка 2/2022, година XCIV

ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ Родителски тренинг, специфициран на базата възраст на детето Проф. Теодора Стоева Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-2.01 Резюме....

Вижте повече

Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII

СВЪРЗАНОСТ ФОРМАЛНО – НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ За перспективите и предизвикателствата пред „приобщаването“ на неформалното образование в лоното на образователните системи Проф....

Вижте повече

Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII

ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ Технологии, които ще променят бъдещето на образованието Проф. Наталия Витанова Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ https://doi.org/10.53656/ped2021-8.01 Резюме. В...

Вижте повече

Сп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII

ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ Развитие на когнитивни умения чрез компютърни образователни игри Проф. д-р Тодорка Терзиева Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“ https://doi.org/10.53656/ped2021-7.01 Резюме....

Вижте повече
Страница 1 от 17 1 2 17

Последни публикации

Login to your account below

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

bg_BG
en_US bg_BG