Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2020 Брой 27, 2020

Иновативните проекти под лупа

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
02-07-2020
в Брой 27, 2020
A A

Задължителна предучилищна подготовка от 4-годишна възраст, по-строг контрол върху настоятелствата за какво харчат средствата, получени от училищните имоти. Обучение в електронна среда, но не на всяка цена, а само като иновативен проект в училища, в които са осигурени всички условия за това. Това накратко са трите групи предложения за промени в Закона за предучилищното и училищното образование. Министър Красимир Вълчев запозна народните представители от парламентарната Комисия за образование и наука с предлаганите промени. Броят беше под печат, когато дискусиите върху тях продължиха.
Министър Вълчев отговори и на депутатски питания, свързани с „първия прочит“ на резултатите от националното външно оценяване и държавните зрелостни изпити, за промените в учебните планове, формата на НВО, както и минимален праг на оценка при ДЗИ. Министърът бе категоричен – първите промени ще се случат в края на учебната 2021/2022 г. „Говорим по-скоро за корекции, а не за концептуални промени“, каза той.
Министърът на образованието и науката отговори и на въпрос за формата на началото на новата учебна година. „Най-добре е това да стане в присъствена форма“, напомни той. Но се обсъждат всякакви варианти, за да не пострада учебният процес.
Народни представители отново поставиха и въпроса за учебните програми по математика и за необходимостта за тях да се мисли като за едно цяло от I до XII клас. „Ако искаме да имаме успехи по химия, физика, биология, инженерни и природни науки, това трябва да се случи“, категоричен е проф. Станислав Станилов.
Председателят на Парламентарната комисия Милена Дамянова припомни, че мнозина са се надявали афинитетът към природните науки да се възроди с предложения за иновации от страна на училищата. Засега обаче това не се случва. И препоръча да се направи преглед за качеството на иновативните проекти. „От тях наистина трябва да се роди нещо ново“, каза тя.

Your Image Description

Свързани статии:

Успехът идва при готовите за него Висшите училища – двигател за регионите Столичните педагози с още 10 дни отпуск Още инвестици в научен потенциал

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сговорна дружина

Следваща статия

Изкуственият интелект на помощ срещу дезинформацията за COVID-19

Следваща статия
Изкуственият интелект на помощ срещу дезинформацията за COVID-19

Изкуственият интелект на помощ срещу дезинформацията за COVID-19

В ход е дигиталното обучение

Вълшебствата на детството

В ход е дигиталното обучение

Наследници на Ботев

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s – Special Issue / 2025, година XCVII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1s/2024, година XCVI
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI
  • Годишно съдържание
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2023, година XCV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"