Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 3/2023, година XCV

в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Сравнителен анализ на нагласите на преподаватели и студенти към платформата за дистанционно обучение Moodle в контекста на пандемията от COVID-19

Проф. д-р Веселина Вълканова,
проф. д.н. Андреана Ефтимова,
гл. ас. д-р Мая Стоянова, ас. д-р Йордан Карапенчев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.01

Резюме. Настоящото изследване има за цел да проследи оценките за потребителския интерфейс на платформата „Мудъл“ сред нейните потребителите в Софийския университет „Св. Климент Охридски“…

виж повече

 

 

 

 

Проектно базирано обучение за социално-емоционални и технологични умения чрез програмата „Умения за иновации“

Проф. д-р Галин Цоков, д-р Александър Ангелов
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“
Йоанна Минчева
Нов български университет
Рени Димова, Мария Цакова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.02

Резюме. „Умения за иновации“ е българската адаптация на програмата Skills for Innovation на глобалната компания/корпорация Intel…

виж повече

 

 

 

 

Медийната грамотност и учителите

Доц. д-р Светла Цанкова, доц. д-р Стела Ангова,
гл. ас. д-р Мария Николова,
гл. ас. д-р Иван Вълчанов, гл. ас. д-р Илия Вълков,
д-р Георги Минев
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.03

Резюме. Медийната грамотност е една от ключовите компетентности и умения за живот и работа през XXI век. Образованието по медийна грамотност е образование през целия живот, но от особено важно значение е то да започне от ранна детска възраст, да бъде продължено и надградено в средното и висшето образование с усилията на всички формални и неформални институции и организации…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Комуникация, афект и учене в класната стая

Доц. д-р Златка Желязкова
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.04

Резюме. Статията поставя въпроса за стойността и значението на ефективната комуникация в процеса на обучение…

виж повече

 

 

 

 

Динамика на очакванията към социално-личностния профил на началния учител

Доц. д-р Милена Илиева, доц. д-р Антон Стойков
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.05

Резюме. Изследователските търсения са насочени към проследяване динамиката на очакванията към определени умения и способности на учителя преди и в условията на пандемия…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Educational Potential of Influencer Publications in the Aspect of Social and Intercultural Competence Formation

Ekaterina Tomova
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.06

Abstract. The article presents the results of a study conducted with 240 students from two schools in Sofia (Bulgaria)…

виж повече

 

 

 

 

A Conception for Intermediality through Text and Music in the Education of Future Kindergarten and Primary-school Teachers

Dr. Desislava Siderova, Assist. Prof.,
Dr. Diana Petkova, Assist. Prof.
Trakia University – Stara Zagora (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.07

Abstract. The article examines the methodological foundations of courses included in the educational process of students from the bachelor’s and master’s programs in pre-school and primary-school pedagogy at the Faculty of Education of Trakia University – Stara Zagora, Bulgaria…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Философията за деца като метод на взаимодействие в ситуациите по религиозно възпитание в трета група в детската градина

Д-р Стефан Тончев
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.08

Резюме. Статията се основава на резултатите от дългогодишен практически опит и представя работещ модел на взаимодействие в процеса на религиозно възпитание в трета възрастова група в детската градина и методиката „философия с деца“ в педагогически контекст…

виж повече

 

 

 

 

Ролята на продуктивните образователни технологии за формиране на математическа компетентност при 5 – 7-годишните деца

Гл. ас. д-р Йорданка Илиева
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.09

Резюме. В статията се разглеждат продуктивните образователни технологии – конструиране и изобразителна дейност, и техният потенциал за формиране на математическа компетентност у 5 – 7-годишните деца…

виж повече

СподелянеTweet
Предишна статия

Ролята на продуктивните образователни технологии за формиране на математическа компетентност при 5 – 7-годишните деца

Следваща статия

Разположение на висшите училища в България в контекста на формиране на пазара на труда

Следваща статия

Разположение на висшите училища в България в контекста на формиране на пазара на труда

Съвременни аспекти в обучението по съдебна администрация в контекста на дигитализацията на образователния процес

Characteristics and Components of the Cyber Hygiene as a Subclass of Cyber Security in Military Environment and Educational Issues

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2023, година XCV
  • Годишно съдържание на сп. Педагогика, 2022 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2022, година XCIV
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG