Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2023, година XCV

в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Педагогическият факултет на Тракийския университет – Ст. Загора, на 20 години – наследник на традиции, себеутвърждаване и бъдеще

Проф. д.н. Таня Борисова
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.01

Резюме. Статията проследява и изследва развитието на педагогическото образование в Стара Загора, създаването на Педагогическия факултет, неговото утвърждаване, иновативност и бъдеще…

виж повече

 

 

 

 

Интердисциплинарно обучение за модернизация на образованието

Проф. д.н. Румяна Неминска
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.02

Резюме. В статията се разглежда проблемът за съдържателната същност на модернизацията на висшето образование. Приема се, че интердисциплинарното обучение е една от характеристиките на модернизацията в образованието…

виж повече

 

 

 

 

Спиралата общество – образование

Проф. д-р Иванка Шивачева-Пинеда
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.03

Резюме. Образованието и обществото са взаимно свързани и зависими. Чрез образователната система и образованието, като педагогически процес, се удовлетворяват социалните потребности, реализира се социалната поръчка за възпроизводство и развитие на обществото…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Диадата методи за преподаване – стилове на учене

Проф. д-р Мария Тенева
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.04

Резюме. Статията представя проблема за взаимната обусловеност между преподаването и ученето в процеса на обучение. В статията са анализирани резултати от емпирично изследване, проведено с ученици от гимназиален етап, които се обучават в Южния централен район на България…

виж повече

 

 

 

 

Проучване удовлетвореността на младите хора в България от онлайн обучението

Проф. д-р Веселина Иванова
Тракийски университет – Стара Загора
Проф. д.п.н. Елеонора Милева
Национална спортна академия „Васил Левски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.05

Резюме. Цел на изследването е да се проучат нагласите на младите хора в България към основни характеристики на онлайн обучението по време на пандемията от COVID-19…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Аспекти на интегралност в предучилищното и началното образование по математика, свързани с някои елементи на геометрията

Доц. д-р Мария Темникова
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.06

Резюме. Един от образователните модели, прилаган в повечето страни, има за цел да се преподава чрез използването на някои връзки между природни науки, математика, технологии и инженерство началното, средното, гимназиалното и висшето образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Проучване мнението на студентите от специалност „Социална педагогика“ за доброволческа работа

Доц. д-р Цвета Делчева
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.07

Резюме. Реформата в социалната сфера през последните години създава множество възможности за просоциално поведение чрез доброволчество…

виж повече

 

 

 

 

Пропедевтика на понятието „самостойно хранене при растенията“ в детската градина и в обучението по родинознание в I и II клас

Доц. д-р Ваня Петрова
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.08

Резюме. Статията разглежда необходимостта и възможностите за по-целенасочено предварително запознаване на учениците в детската градина и в I и II клас със значението на светлината за растенията с цел подпомагане разбирането и осмислянето на самостойното хранене при растенията в обучението по човекът и природата в III клас…

виж повече

 

 

 

 

Съвременни подходи за изследване на неравенството като социално- педагогически проблем

Доц. д-р Елена Лавренцова
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.09

Резюме. Статията разглежда неравенството като проблем, релевантен на предметната област на социалната педагогика, чието по-дълбоко концептуализиране би допринесло за обогатяване на нейния тезаурус…

виж повече

 

 

 

 

Мотивацията като ключов фактор в обучението на студенти по български жестов език

Доц. д-р Дияна Георгиева
Тракийски университет

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.10

Резюме. През последните години научната амбиция към дълбинното проучване на природата на знаковия език стимулира интензивни изследвания в българското образователно пространство, които доведоха до коренна промяна във възгледите за неговия статус като пълноценен език, равноценен по сложност и възможности с вокалния език…

виж повече

 

 

Приложение на метода контент-анализ на учебно съдържание в подготовката на студенти от педагогически специалности в условията на дистанционно обучение

Доц. д-р Мариан Делчев
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.11

Резюме. Цел на изследването е да се изведат някои специфики при процеса на обучение на студенти от педагогически специалности в Педагогическия факултет при Тракийския университет – Стара Загора, за овладяване и приложение на изследователския метод контент-анализ, като част от формиращите се професионално-педагогически компетенции…

виж повече

СподелянеTweet
Предишна статия

Приложение на метода контент-анализ на учебно съдържание в подготовката на студенти от педагогически специалности в условията на дистанционно обучение

Следваща статия

България в картини и слово

Следваща статия
България в картини и слово

България в картини и слово

Погледът на младите

Погледът на младите

Инспектор Мариана Иванова: Всеки участник в движението има значение

Инспектор Мариана Иванова: Всеки участник в движението има значение

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2023, година XCV
  • Годишно съдържание на сп. Педагогика, 2022 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2022, година XCIV
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG